Note fondée sur 697 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Comfortable hotel, however2km from Central Station

Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
The hotel was farther from Central Station than indcated(1.1km). It took a little more than 30min. on foot. An electric kettle and coffee-service are equipped.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Petra Hoekstra Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Hitoshi, Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted that you appreciated the in-room amenities such as the electric kettle and coffee service, and found the cleanliness and comfort of our rooms to be up to the mark. It is always encouraging to hear positive feedback about the condition of our hotel and the level of service provided by our team.However, we apologize for any inconvenience you experienced due to the distance from the Central Station. We understand that our location is a bit further than some might expect, and we are looking into how we can better communicate this to our guests. We appreciate you bringing this to our attention.Nonetheless, we are pleased that the overall comfort and cleanliness of your room contributed to a positive stay. Our team takes great pride in maintaining a welcoming and well-appointed environment for our guests. We are also glad to hear that you found our service satisfactory, as we strive to provide a warm and efficient experience for all who visit us.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Petra HoekstraHotel manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Petra Hoekstra Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gaspar,Thank you for your positive review, we appreciate it.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Petra HoekstraHotel manager
4 sur 5
par un voyageur

Serves well many purposes

Publié le 15 juill. 2021 sur Hotels
Stayed 3 nights, used hotel as basis for active programme of multiple trips in the region. Ease of access and parking impeccable; good price/quality ratio; efficient personnel; all services adequate. Only thing is, given the room size I do not understand the 4* rating, looks more like a good 3* to me. But will use this hotel again at future visits.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2021 par Rick Haandrikman, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your review. We are happy to read that you enjoyed your stay with us. Regards, Rick Haandrikman General manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2020 par Mercure Groningen, Gestion de l’hôtel
Dear Pascal, Thank you for your great review, we appreciate it! Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2020 par Rick Haandrikman, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Rick Haandrikman General Manager
5 sur 5
par Yves de Lyon

Affaire

Publié le 12 août 2016 sur Hotels
Chambre spacieuse et propre. Petit déjeuner avec produit frais et un petit plus pour jus d orange pressé. Idéal pour séjour d affaires
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your 5 star rating. We are happy that you enjoyed your stay & fresh orange juice during breakfast. We hope to welcome you again in the near future. Regards, Rick Haandrikman General manager
4 sur 5
par Yannick

Publié le 16 mars 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2016 par Rick, Gestion de l’hôtel
Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw 4 sterren beoordeling! Met vriendelijke groet, Rick Haandrikman General manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2016 par Rick, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your 4 star rating. Regards, Rick Haandrikman General manager
4 sur 5
par barbera de Lierneux

mal dormir à Mercure Groningen!

Publié le 21 nov. 2015 sur Hotels
le 'Martiniplaza' (à côté de Mercure) a causé que nous n'avons pas du tout dormi! Nuisance acoustique pendant toute la nuit (jusqu'à 06h30).
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

hotel mercure

Publié le 21 août 2015 sur Expedia
Pour : il est excellent
Contre : rien
Parfait mais un peu loin du centre historique. Propre agreable bon service