Note fondée sur 11 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 Propreté de la chambre
2,2 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par henri
bien pour une nuit
Publié le 5 déc. 2017 sur HotelsBien pour une nuit. Chambre correct. Petit frigo. Mais l ensemble fait vieux (année 1960) bon petit restaurant pour le soir. Petit déjeuner correct. Attention, voulait me faire repayer la chambre (déjà payé sur hotels.com)
par Alain de LE VESINET
A éviter
Publié le 26 mai 2016 sur HotelsHôtel complètement à éviter
par Jean Paul
Publié le 15 sept. 2015 sur Hotels
par un voyageur
Peaceful & quiet
Publié le 19 févr. 2020 sur HotelsThe room at luxury 5 was big and comfortable, it included the basic amenities plus has a great view of the game camp in which we saw Nyala, giraffe and Springbok. Overall quiet and relaxing, staff helpful and accomodating. The lodge is currently under maintenance. Overall a good lodge to be at.
par Eric
Get organized!
Publié le 14 nov. 2017 sur HotelsOn my arrival, the reception was not aware of my booking. They claimed having difficulties with Knightsbridge... so, I showed and mailed them my hotels.com booking confirmation, showing that I booked a luxury double room and that it was pre-paid. I was asked to pay again, which I refused, suggesting that they verified pre-payment with Knightsbridge or hotels.com. I was given a family room, far away from reception and restaurant. A huge spider-cob greeted me at the entrance door and a very large spider was sitting in one corner. After complaining at the reception, Imwas finally given the room I booked. This room was cleaner, but there was no soap nor shampoo. This room had a WiFi signal. While I was in the room, one employee of the hotel open the door with the master key and showed another guest the room and bathroom, totaling ignoring the fact, that I was in the room! On check out next morning, new reception staff were not aware of anything that was discussed the previous day and insisted on me paying again for the room. I refused and told drew their attention to the fact that I had mailed them the confirmation proving that I already paid for the room. The manageress did not believe me and tried to verify by phone, which took a long time, so I just left. Extremely unprofessional handling of the situation, and not very friendly too!
My recommendation: Hotels.com should stop dealing with this hotel!
par Jonatan
A oscuras
Publié le 13 juin 2017 sur HotelsPodría tener una puntuación buena de no ser por la dejadez que muestra. Tuvimos que pedir una luz adicional para poder leer y aún así no era fácil. Los grifos del lavabo estaban sueltos. Wifi casi indetectable en la unidad obligaba a sentarse en la recepción para comunicarse. Parece más orientado al restaurante que al hotel.
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2016 sur Expedia
Pour : absolut nichts
Contre : Das Buchungssystem. Siehe oben
Buchung von Expedia wurde nicht gefunden , wir mussten für 2 Nächte Nachzahlung leisten .
Zu laut , liegt direkt neben Hauptstraße.
par un voyageur
marode, es hat nichts funktioniert
Publié le 1 oct. 2016 sur Expedia
Contre : am besten alles
Emplacement : hoba meteorit
das Hotel war im Mai bezahlt worden und angeblich aber nicht bezahlt, man verlangte einen proof of payment, das meiste Hotelpersonal arrogant und dumm
par Grant de australia
Good stopover
Publié le 27 juill. 2015 sur HotelsNice big place, chalet type accommodation. Turn offs were being next to the main highway and you can hear most trucks. Ok if your a heavy sleeper though.
par un voyageur
Lautes Hotel durch Strassenlärm
Publié le 17 juill. 2015 sur ExpediaEinchecken dauert ewig, da die Angestellten die Expedia Buchung nicht finden. 4 Tage später dasselbe. Restaurant langsam, kleine Portionen, aber essbar. Total laut, da nahe einer stark befahrenen LKW-Landstrasse und nur ein Strohdach vohanden ist. Frühstück ist schlecht.