Note fondée sur 944 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Séjour mémorables entre filles

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Super séjour proches de tout et un service de qualité merci a toute l'équipe et une mention spéciale pour l'accueil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Erin Joseph, Gestion de l’hôtel
Dear Wendy, Thank you for your feedback. We value your opinion and gladly pass along the great comments to our team members. We hope that you choose to stay at Bay Gardens Hotel again in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Erin Joseph, Gestion de l’hôtel
Dear Leidy, Thank you for your feedback. We value your opinion and glad to hear that enjoyed your stay with us.We hope that you choose to stay at Bay Gardens Hotel again in the near future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Chambre mal placée trop de bruit pagine à glace ect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Erin Joseph, Gestion de l’hôtel
Dear Katlyn, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and it is disheartening to learn that we fell short of providing you with the exceptional experience we strive for.Rest assured that we take all guest feedback seriously, and we are committed to making the necessary improvements to enhance the overall quality of our services. We do hope that you provide us the opportunity in the near future and that you choose to stay at Bay Gardens Hotel again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2024 par Erin Joseph, Gestion de l’hôtel
Dear Marietta, Thank you for your feedback. We value your opinion and glad to hear that enjoyed your stay with us.We do hope that you choose to stay at Bay Gardens Hotel again in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
Personnel très agréable a l'écoute ! Très bon établissement. Pas le chauffeur de la navette très désagréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Erin Joseph, Gestion de l’hôtel
Dear Thierry, Thank you for your feedback. We value your opinion and glad to hear that enjoyed your stay with us.We do hope that you choose to stay at Bay Gardens Hotel again in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Magnifique

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Magnifique hôtel, un service de qualités, un personnel très a l'écoute, gentil, je recommande en famille ou solo, je reviendrai merci encore.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Erin Joseph, Gestion de l’hôtel
Dear Silvina, Thank you for your feedback. We value your opinion and glad to hear that enjoyed your stay with us.We do hope that you choose to stay at Bay Gardens Hotel again in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Erin Joseph, Gestion de l’hôtel
Dear Jean, Thank you for your feedback. We value your opinion and glad to hear that enjoyed your stay with us.We do hope that you choose to stay at Bay Gardens Hotel again in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Erin Joseph, Gestion de l’hôtel
Dear Letord, Thank you for your feedback. We value your opinion and glad to hear that enjoyed your stay with us.We do hope that you choose to stay at Bay Gardens Hotel again in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Erin Joseph, Gestion de l’hôtel
Dear Jean, Thank you for your feedback. We value your opinion and glad to hear that enjoyed your stay with us.We do hope that you choose to stay at Bay Gardens Hotel again in the near future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2023 par Erin Joseph, Gestion de l’hôtel
Dear Karen, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and it is disheartening to learn that we fell short of providing you with the exceptional experience we strive for.Rest assured that we take all guest feedback seriously, and we are committed to making the necessary improvements to enhance the overall quality of our services. We do hope that you provide us the opportunity in the near future and that you choose to stay at Bay Gardens Hotel again.