Note fondée sur 455 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Ma chambre était propre mais avec une odeur fort dérangeante il m a je t’ai demandé d’aller au bar et d’attendre quelques minutes. Je suis resté 2h30 au bar lorsque je suis revenu la chambre n’avait pas été aéré 19h30. Je vais toujours pas fermer message de la chambre ils m’ont changé de chambre avec en mauvais état, une chambre supérieure, sauf que dans cette chambre il y avait une lampe ne fonctionnait pas télévision était hors service au bar. J’ai commandé une pizza j’ai dû attendre plus de trois quarts d’heure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Erin Joseph, Gestion de l’hôtel
Dear Nicole, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and it is disheartening to learn that we fell short of providing you with the exceptional experience we strive for.Rest assured that we take all guest feedback seriously, and we are committed to making the necessary improvements to enhance the overall quality of our services. We do hope that you provide us the opportunity in the near future and that you choose to stay at Bay Gardens Inn again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Erin Joseph, Gestion de l’hôtel
Dear Naomie, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and it is disheartening to learn that we fell short of providing you with the exceptional experience we strive for.Rest assured that we take all guest feedback seriously, and we are committed to making the necessary improvements to enhance the overall quality of our services. We do hope that you provide us the opportunity in the near future and that you choose to stay at Bay Gardens Inn again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par Kerina, Gestion de l’hôtel
Dear Guylene,Thank you for staying with us at the Bay Gardens Hotel and for giving us a perfect rating. We do look forward to welcoming you again soon! Warmest regards.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par Kerina, Gestion de l’hôtel
Dear Gladys,Thank you for choosing to stay with us at the Bay Gardens Hotel. We are concerned and note the rating you have posted and are sorry that you were not satisfied with your experience. We do hope that we will be given another opportunity to welcome you again and to serve you better. Best regards.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par Danny, Gestion de l’hôtel
Thank you, Damien, it was indeed a pleasure having you stay with us.Thank you for scoring us 8 out of 10., Sincerely looking forward to having you stay with us again, at your Home away from Home Bay Gardens Hotel.We are looking forward to welcoming you home very soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2022 sur Expedia
Tout était parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2022 par Kerina, Gestion de l’hôtel
Cher Jules,Merci d'avoir pris le temps d'évaluer votre séjour avec nous et pour une note parfaite de 5/5. Nous sommes très heureux d'apprendre que tout était parfait et c'était vraiment notre plaisir de vous servir. Nous apprécions vos merveilleux commentaires et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau au Bay Gardens Hotel dans un proche avenir.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2022 sur Expedia
Personnel accueillant en majorité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2022 par Kerina, Gestion de l’hôtel
Chere Valerie,Merci de rester avec nous au Bay Gardens Hotel. Nous apprécions vos commentaires.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2022 par Kerina, Gestion de l’hôtel
Dear Florence,Thank you for staying with us and we appreciate your rating. We look forward to welcoming you back to the Bay Gardens Hotel in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2022 par Kerina, Gestion de l’hôtel
Dear Letord,Thank you for the perfect score of 10/10 and we look forward to welcoming you back to the Bay Gardens Hotel in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2022 par Kerina, Gestion de l’hôtel
Thank you, Anais, for the perfect 10. It was a pleasure having you stay with us. We are looking forward to welcoming you back soon.