Note fondée sur 24 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
2,9 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2023 sur Hotels
On a fui en vitesse!!!
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 mai 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2023 sur Hotels
Très beau cadre et convivial à proximité de tous le mall , la marina, et les Gros-Islet centre. Personnel très agréable et à l’écoute
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2023 par Denis, Gestion de l’hôtel
Thank you very much hope to see you soon
1 sur 5
par un voyageur

Taudit

Publié le 21 juill. 2022 sur Hotels
Cet hôtel est juste horrible, mauvaise gestion des réservations... La propreté est un reve chez eux... Pas d'électricité très souvent, pas d'eau par moment... Pas d'eau chaude durant tout le séjour.... La climatisation est en option car tombe en panne régulièrement. Le petit déjeuner est un Mirage cra le personnel fait la fete le soir et n'est pas présent le matin. La cuisine est une porcherie... Pas de savon dans la salle de bain... Bref c'est un lieu à eviter !
1 sur 5
par un voyageur

Très mécontente,

Publié le 18 juill. 2022 sur Hotels
J'ai réservé 2 mois a l'avance pour 9 personnes et quand j'arrive il y a plus de place ,le gérant a été très désagréable,il ne sais pas excusez ,il n'a pas essayer de trouver une solution rien,ils nous à laissez dehors,.. vraiment déçu
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2022 sur Hotels
Établissement à fuir! Pas d'électricité, pas de d'eau, pas de petit-déjeuner et un propriétaire très désagréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2022 par Dennis, Gestion de l’hôtel
We at Bay Heights are very much thankful for your review, however the Electricity issue was beyond our control as its the power company that provides it.If the owner was upset it was not at the guest but the power company as everthing runs on the power including water. Thank you Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
water stopped working. There was no hair dryer available.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We are grateful for your feedback. We're sorry to hear about the inconvenience you experienced with the water supply and the absence of a hair dryer. Furthermore, we are addressing these issues to ensure a more comfortable stay for future guests. Your input is valuable in helping us improve our services, and we hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more seamless stay.
5 sur 5
par un voyageur

Nice stay in St Lucia

Publié le 21 mai 2024 sur Hotels
I do recommend it! Rooms clean and nice. Slightly older hotel, well kept, nice, clean pool and the pool water is very comfortable. (there is a hot tub there too, but it does not seem to be kept up.). Breakfast was delicious, (Eggs any way you want them, bacon, sausage, toast, banana and sliced melon, some kind of fruit punch and coffee.). but it seems they prepare each person's meal separately so not much of an assembly line in the kitchen there. We waited a long time after we ordered. But breakfast was attractive - nice aesthetics/caring arrangement - and delicious. Also, when you sit down for breakfast there's not someone like a maitre d to assist you to get a table and summon a waiter or waitress. There are people walking around who look like they work there but we didn't quite know what to do till one of them came up and asked us if we would like breakfast. (They say breakfast is served from 9am on in the promo.)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Bay Heights Escape Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable feedback and recommendation, Carol. We are delighted to hear that you enjoyed our clean and comfortable rooms, as well as our pool. Your compliments on our breakfast are greatly appreciated, and we will take note of your comments about the hot tub and breakfast service.We apologize for the wait time and any confusion during breakfast. We are always striving to improve and will work on making the process smoother for our guests. Thank you once again for choosing to stay with us. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay!
5 sur 5
par un voyageur

Very hospitable B&B

Publié le 13 mai 2024 sur Hotels
Really nice service, nothing was too much, very polite and informative, would recommend again, it’s not grand but getting there, the way you treated from start to finish was absolutely superb.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Bay Heights Escape Management, Gestion de l’hôtel
Dear Angie,Thank you so much for your kind words and positive feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed our service and found our team polite and informative. It means a lot to us that you would recommend us again.We appreciate your feedback on our progress toward achieving a grand experience and are committed to continually improving. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back soon.
3 sur 5
par un voyageur de Houston

Publié le 2 déc. 2023 sur Expedia
3 start