Note fondée sur 356 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2022 par OCM, Gestion de l’hôtel
Dear Gisele, Thank you for choosing Hideaway St. Lucia for your recent vacation and for taking the time out to share your experience with us.We are pleased to view your comments highlighting the overall enjoyment of your stay.It was a pleasure hosting you and we hope to welcome you again for another incredible vacation experience.Regards,Hideaway St. LuciaManagement Team.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2019 par HRSL, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for rating your experience. We hope to serve you again soon.Regards
par un voyageur
Exceptionnel !
Publié le 14 août 2019 sur HotelsAccueil parfait ! Nourriture délicieuse !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2019 par HRSL, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for your perfect rating. We look forward to hosting you again. Regards
par un voyageur de Guyane
Séjour pour 2
Publié le 24 août 2018 sur HotelsSuper séjour. Très agréable, le personnel est au petit soin. De nombreux restaurants et bars ouvert régulièremerégulièrement. Des animations aussi. La plage est a 50 m et les activités sont correctes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2018 par Hideaway at Royalton Saint Lucia Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear JP,
Thank you for visiting Hideaway at Royalton Saint Lucia and sharing your feedback with us. We assure you our team is constantly working to improve our delivery of the All-In Luxury® vacation we offer.
par un voyageur
Très satisfait
Publié le 20 août 2018 sur HotelsHôtel formidable neuf service parfait personnel attentionné
Instant exceptionnel au SPA, masseuses très professionnelles
Une amélioration devra être apportée au système d’évacuation des restrooms entraînant des odeurs nauséabondes dans certaines parties de l’hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2018 par Hideaway at Royalton Saint Lucia Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear Laurence,
Thank you for visiting Hideaway at Royalton Saint Lucia and taking time to share your amazing experience with us. We appreciate your feedback and assure you all concerns will be addressed by our Management Team to ensure our resort lives up to its All-In Luxury® expectations.
par un voyageur
Publié le 19 août 2018 sur Hotels
Tout simplement magnifique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2018 par Hideaway at Royalton Saint Lucia, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing Royalton Saint Lucia for your recent vacation and taking the time to share your experience with us.
It was certainly a pleasure hosting you and we look forward to your return.
Regards,
Royalton Saint Lucia
Management Team
par un voyageur
Séjour décevant
Publié le 7 août 2018 sur ExpediaOn s’attendait à un accueil digne d’un établissement 4*, on a dû subir la familiarité du manager, et la mauvaise volonté de beaucoup du personnel que je pense non formé.
Mon compagnon s’est entaillé l’orteil le premier jour du séjour sur un carreau non réparé de la piscine et n’a pas pu se baigner 4 jours durant.
La clim est abaissée la nuit pour économie d’energie, mais couchés relativement tôt le soir, nous avons eu chaud toutes les nuits à partir de 1 heure du matin.
En revanche, les chambres sont très belles, très spacieuses et récentes, et la restauration est excellente... quand vous n’avez pas 45 minutes à plus d’une heure d’attente pour accéder à un restaurant... leur nombre est vraisemblablement insuffisant.
Je ne crois pas que nous y retournerons. En revanche, je pense que cela demeure un hôtel interéssant pour les familles, les enfants ayant un immense espace de jeu sécurisé pour eux dans l’enceinte de cet hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2018 par Royalton Saint Lucia, Gestion de l’hôtel
Dear Claire,
Thank you for visiting Hideaway at Royalton Saint Lucia Resort & Spa. We're happy you enjoyed your stay with us despite a few things which may have made it a little less than perfect. We assure you this isn't the usual brand standard and we're constantly working towards perfection. Your concerns and feedback have been acknowledged and will be used moving forward. We sincerely appreciate your feedback.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par HSL, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your review and we are glad you had a good time. We hope to serve you again soonWarmest Regards,
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
The best thing about this hotel is the staff, from check in to Stephen at hideaway bar and the exceptional service we received from Tracy ford. But the hotel,is rundown with broken tiles and rust every where. The absolute worst thing though was the smell of mould in the rooms, it made us gag on entry, we had no choice but to sleep in that glad it was only a short visit and wouldn’t go again just for that reason alone. Also paid a extra $120 for a lobster meal that was very under par over cooked and over seasoned
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par HSL, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your review and feed back. We always take the time to learn and improve based on our guests experiences. We do hope to see you again soon.Best regards,
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Everything was fine. However, I think the pool bars close too early. I also don't like the fact that the children from the neighboring resort were on the adult side in our pool and beach with their parents. It happened everyday that I was there on vacation. They were actually in my pictures swimming in.the beach. The resort needs to prevent this from happening.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par HSL, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your review and feed back. We always take the time to learn and improve based on our guests experiences. We do hope to see you again soon.Best regards,