Note fondée sur 375 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
63 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2022 par OCM, Gestion de l’hôtel
Dear Gisele, Thank you for choosing Hideaway St. Lucia for your recent vacation and for taking the time out to share your experience with us.We are pleased to view your comments highlighting the overall enjoyment of your stay.It was a pleasure hosting you and we hope to welcome you again for another incredible vacation experience.Regards,Hideaway St. LuciaManagement Team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2019 par HRSL, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for rating your experience. We hope to serve you again soon.Regards
5 sur 5
par un voyageur

Exceptionnel !

Publié le 14 août 2019 sur Hotels
Accueil parfait ! Nourriture délicieuse !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2019 par HRSL, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your perfect rating. We look forward to hosting you again. Regards
5 sur 5
par un voyageur de Guyane

Séjour pour 2

Publié le 24 août 2018 sur Hotels
Super séjour. Très agréable, le personnel est au petit soin. De nombreux restaurants et bars ouvert régulièremerégulièrement. Des animations aussi. La plage est a 50 m et les activités sont correctes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2018 par Hideaway at Royalton Saint Lucia Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear JP, Thank you for visiting Hideaway at Royalton Saint Lucia and sharing your feedback with us. We assure you our team is constantly working to improve our delivery of the All-In Luxury® vacation we offer.
5 sur 5
par un voyageur

Très satisfait

Publié le 20 août 2018 sur Hotels
Hôtel formidable neuf service parfait personnel attentionné Instant exceptionnel au SPA, masseuses très professionnelles Une amélioration devra être apportée au système d’évacuation des restrooms entraînant des odeurs nauséabondes dans certaines parties de l’hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2018 par Hideaway at Royalton Saint Lucia Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear Laurence, Thank you for visiting Hideaway at Royalton Saint Lucia and taking time to share your amazing experience with us. We appreciate your feedback and assure you all concerns will be addressed by our Management Team to ensure our resort lives up to its All-In Luxury® expectations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2018 sur Hotels
Tout simplement magnifique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2018 par Hideaway at Royalton Saint Lucia, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Royalton Saint Lucia for your recent vacation and taking the time to share your experience with us. It was certainly a pleasure hosting you and we look forward to your return. Regards, Royalton Saint Lucia Management Team
3 sur 5
par un voyageur

Séjour décevant

Publié le 7 août 2018 sur Expedia
On s’attendait à un accueil digne d’un établissement 4*, on a dû subir la familiarité du manager, et la mauvaise volonté de beaucoup du personnel que je pense non formé. Mon compagnon s’est entaillé l’orteil le premier jour du séjour sur un carreau non réparé de la piscine et n’a pas pu se baigner 4 jours durant. La clim est abaissée la nuit pour économie d’energie, mais couchés relativement tôt le soir, nous avons eu chaud toutes les nuits à partir de 1 heure du matin. En revanche, les chambres sont très belles, très spacieuses et récentes, et la restauration est excellente... quand vous n’avez pas 45 minutes à plus d’une heure d’attente pour accéder à un restaurant... leur nombre est vraisemblablement insuffisant. Je ne crois pas que nous y retournerons. En revanche, je pense que cela demeure un hôtel interéssant pour les familles, les enfants ayant un immense espace de jeu sécurisé pour eux dans l’enceinte de cet hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2018 par Royalton Saint Lucia, Gestion de l’hôtel
Dear Claire, Thank you for visiting Hideaway at Royalton Saint Lucia Resort & Spa. We're happy you enjoyed your stay with us despite a few things which may have made it a little less than perfect. We assure you this isn't the usual brand standard and we're constantly working towards perfection. Your concerns and feedback have been acknowledged and will be used moving forward. We sincerely appreciate your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
The resort is a bit outdated. My bathroom had water damage. The maid service never replaced the shower gel when it was clearly gone. Some of the employees behavior was as if they didnt want to be at work. They were understaffed in some areas. Service was delayed at some bars. Some of the towels were dingy and sheets stained.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par HSL, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to leave your feedback. We do take your feedback seriously and will continue to working to execute the standards we are known for.Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
There are two things I didn’t like. One was it supposed to be all inclusive there was only two beers in the room and limit two beers per day for the room. I asked twice for a bottle opener and not even once did I receive it. I had to go and purchase one. Other wise it was a beautiful resort. Make sure to make your reservation the day you get there because it book really fast. The reservation is for your dinner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par HSL, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to leave us a review. We always appreciate your feedback and strive to provide the best service possible.Best Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
This is the second Hideaway that I’ve stayed at. I wanted to visit all of them because of the wonderful time that I had at the one in Negril Jamaica. I’m sorry to say that I was not impressed by St Lucia’s property. The place was dirty and the elevators weren’t working almost the whole time we were there. We could never reach the desk from our room no one would ever pick up so we had to walk there every time we needed something. The staff were nice but the vibe team was not vibing. I loved the island but the property was not great. I guess my expectations were too high from my last experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par HSL, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations. We are always looking to improve our services and to ensure that all guests are satisfied with their stay. Thank you for your review and we appreciate you taking the time out to share.Warmest regards,