Note fondée sur 974 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 déc. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 déc. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 déc. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2022 par Rhonda Blevins Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us and we appreciate your feed back.
2 sur 5
par un voyageur

No me gustó

Publié le 9 déc. 2022 sur Hotels
El hotel no se ve bonito y la recepción es fea, de hecho está junto a un bar y la hace ver peor. La máquina de hielo no funcionaba y no venden implementos para lavar. El servicio de la recepcionista no fue muy amable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2022 par Rhonda Blevins Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
I appreciate your feedback, I apologize for the ice machine on the first floor being out of order, the customer service should have told you about the other 2 ice machines on 2nd and 3rd floor that do work. I will make sure to address the customer service issues you experienced during your stay.Thank You for your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 nov. 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2022
Breakfast fair
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2022 par Rhonda Blevins Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Thank You for staying with us and we appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2022 sur Expedia
The room was very spacious and clean and the staffs are wonderful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2022 par Rhonda Blevins Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
We want to thank you for staying with us and we also appreciate your feedback. Please come again soon
4 sur 5
par un voyageur

Good place to stay

Publié le 15 nov. 2022 sur Hotels
My stay was nice. My room was clean and smelled good. It was fully equipped. The television need to be bigger but everything was
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2022 par Rhonda Blevins Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
We Thank You for choosing us for your hotel stay. Thank You for your feedback and we look forward to you coming again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 nov. 2022 sur Hotels
Nothing to complain about.... however, nothing to brag about either... I'll stay again with no problem. A huge bonus is the Cracker Barrel just across the street
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2022 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and your feedback. Will see you the next time