Note fondée sur 6 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
2,3 Propreté de la chambre
1,7 Service et personnel
2,0 Confort de la chambre
1,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2023 par Rosy, Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenience, Dominique! We understand that we have not been able to live up to your expectations. Do not worry, we are continually working to improve our services to make sure your next stay is enjoyable with us. Regards, Rosy
2 sur 5
par un voyageur

Don't stay at OYO

Publié le 28 juill. 2022 sur Hotels
Yes, the OYO hotels are cheap but they're still not worth it. Choose a dorm instead. Everything would be better.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, we are sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time. Regards, Amelia.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2022 par Jane, Gestion de l’hôtel
Hi, Amir! Thanks for rating our services, please rate us again with your kind words. Looking forward to hosting you again soon with a pleasant experience. Regards, Jane!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2022 par Jane, Gestion de l’hôtel
Hi, Ida! Glad to see that you have rated us positively. Do give us more chances to delight you in the future. Regards, Jane!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2022 sur Expedia
シャワーを利用した後の外出時に、石けんと、シャンプーとタオルを受け取りました。トイレットペーパーかティッシュペーパーのどちらかはあるべきでないかと思う。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Ryuichi! Thank you for sharing your feedback. We have cascaded the same to our concerned team to keep up with your expectations. Have a great day! Regards, Amelia.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2021 par Cheshta, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Ivy