Note fondée sur 1 427 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
Because one restaurant was close we had a minium choice for menu
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Sol Chávez, Gestion de l’hôtel
Dear LouisWe understand that the limited menu due to the closure of one restaurant was a constraint for you. It can be disappointing when certain options are not available. If there's anything specific you would like to share about your experience or if you have any questions or concerns, feel free to let me know. We here to assist you!Sol ChávezQuality Manager
par un voyageur
Publié le 9 déc. 2023 sur Expedia
Execelent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2023 par Conchita Alonso, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Marc- Andre ,Thank you for your review of our service. We appreciate your time and look forward to seeing you soon at Barceló Guadalajara. Best Regards,Conchita AlonsoDirectora
par un voyageur
Publié le 8 déc. 2023 sur Expedia
Parfait
J’ai adoré mon sejours chambre ultra propre service incroyable option prenium vaut le coup dejeuner et 5 a 7 juste parfait rien a dire je vais revenir ses sur
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2023 par Conchita Alonso, Gestion de l’hôtel
Cher Monsieur Marc-André,Nous apprécions vos commentaires et vos préférences. Ce fut un plaisir pour Barceló Guadalajara de vous servir. Nous avons hâte de vous revoir à votre retour.CordialementSol ChavezQuality Manager
par un voyageur
Publié le 28 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2022 par Jorge Berrío Gerente General, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por compartirnos su evaluación de servicio, generada por la experiencia que le propiciáramos durante su última estadía. Su calificación nos motiva a seguir adelante, cumpliendo con nuestra promesa de servicio, para y con todos nuestros huéspedes y clientes.
par un voyageur
Publié le 28 oct. 2022 sur Expedia
Very Nice hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2022 par Jorge Berrío Gerente General, Gestion de l’hôtel
Dear Chantal, Thank you very much for having taken the time to provide us with your feedback from your last visit to our hotel. Your words are fuel to our Service Engines!!Regards,
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Sol Chávez, Gestion de l’hôtel
¡Muchas gracias por la calificación de 5 de 5! Nos alegra saber que tu experiencia fue excepcional. Apreciamos tus comentarios y esperamos recibirte nuevamente muy pronto. ¡Saludos!
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
excelente, felicidades
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Sol Chávez, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por su amable comentario! Nos alegra saber que disfrutó de su estancia con nosotros. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa, y nos motiva a seguir brindando un servicio de excelencia. Esperamos tener el placer de recibirle nuevamente en un futuro cercano.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Sol Chávez, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia con nosotros! Nos alegra mucho saber que disfrutó de su estancia. Es un placer para nosotros haberle atendido y saber que cumplimos con sus expectativas.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en el futuro. Si hay algo más que podamos hacer para mejorar su próxima visita, no dude en hacérnoslo saber.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Sol Chávez, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia con nosotros! Nos alegra mucho saber que disfrutó de su estancia. Es un placer para nosotros haberle atendido y saber que cumplimos con sus expectativas.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en el futuro. Si hay algo más que podamos hacer para mejorar su próxima visita, no dude en hacérnoslo saber.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Well, there’s not much around the hotel. There’s no food outside the hotel. It’s by the convention center, but I wasn’t at a convention, but the staff was absolutely amazing and the quality of the food at the hotel was good. They do not have a good pool or a good Jacuzzi, which is surprising because the hotel is very good but I did stay on the executive floor and had free drinks and free food which was really good, but there are locations and restaurants. This is a very weird area that the hotel is in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Sol Chávez, Gestion de l’hôtel
Dear Guest.Thank you for taking the time to share your experience with us. We’re pleased to hear that you enjoyed the quality of our food and found our staff amazing. We understand your concerns about the location and lack of nearby dining options outside the hotel. Your feedback on the pool and Jacuzzi is also noted, and we’ll look into ways to enhance these amenities.We hope to welcome you back and provide you with an even better experience on your next visit.Warm regards.