Note fondée sur 92 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 oct. 2018 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2018 par Jeremy, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thanks for choosing Airport Phoenix Hotel. Our hotel near the Baiyun international airport and provide free shuttle bus between hotel and the airport. It is very convenience for your business trip. Thanks for your precious advice and wishing see you next time!
4 sur 5
par un voyageur

Comfortable Bed

Publié le 12 nov. 2019 sur Hotels
Stay for a night near airport to catch a flight. Free shuttle was convenient. Comfortable bed.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 oct. 2019 sur Expedia
Room is clean, staff are friendly, however, no one understands English.
5 sur 5
par un voyageur de Bangkok

Publié le 27 août 2019 sur Expedia
โรงแรมสวยงามมาก ห้องพักสะอาด อาหารเช้าดีเยี่ยม พนักงานสื่อสารภาษาอังกฤษได้ดีพอใช้ รถรับส่งสนามบินสะดวกมาก มีรอบออกบ่อย ตารางเที่ยวรถไปสนามบิน สามารถรับได้หน้าเคาเตอร์เช็คอิน
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 avr. 2019 sur Wotif
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 avr. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Best hotel close to CAN airport

Publié le 22 mars 2019 sur Hotels
If you looking for hotel close to Bayiun airport, then this is the place to stay. The service is impeccable, the employees are extremely professional and helpful. The rooms super clean, breakfast is delightful.
2 sur 5
par un voyageur de 日本

Publié le 22 mars 2019 sur Expedia
飛行場の近くのホテルにしては、防音がプアで、自分には向いていない。20分おきに旅客機の音が相当大きかった。 TVは、日本語放送は、NHKもなかった。
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mars 2019 sur Expedia