Note fondée sur 48 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
70 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Lit trop dur

Publié le 8 mai 2024 sur Hotels
La chambre et minuscule, il faut fuire cette hôtel. Ca sent l’humidité quand on rentre. La lit est dur comme du béton armé. À fuire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Z, Gestion de l’hôtel
Dear guests, thank you for your comments on the hotel! We deeply regret your experience during your stay in the hotel. Your valuable advice is very important to us, we will inform the relevant departments to improve the quality of service. If you come here next time, I hope you can book this hotel again, give us a chance to apologize. Looking forward to seeing you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2023 par Z, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we are very glad that you have chosen to stay at Triumph Hotel. We sincerely thank you for your love and recognition of us; Your encouragement is the infinite motivation for our work! We will carefully serve every guest, the hotel is 10 minutes drive from Baiyun International Airport, provide 24 hours free airport shuttle, looking forward to next visit! Wish you a pleasant trip!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
All goods ,
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

安くて便利

Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
レセプションの方は翻訳機を使って一生懸命対応してくださいました。 お部屋がタバコ臭かったため一つ星マイナスにしました。 繁華街までは高速を使って1時間程かかりますがホテルを出てすぐに飲食できる商店街のようなところがあったので困ることはなかったです。 空港送迎の方へ電話をするすべがなかったのでウィチャットアカウントは事前にお知らせしていただけると有り難いと思いました。 次に広州に行くときにも是非利用したいです。
5 sur 5
par un voyageur

Good service

Publié le 21 mai 2024 sur Hotels
The staffs are very friendly and helpful. Room is value for the money. Free airport shuttle service is good for early and late flight. Will stay again.
2 sur 5
par un voyageur de Granada Hills

Publié le 6 mai 2024 sur Expedia
I don't like it
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mai 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2024 sur Expedia
對我來說,方便
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Room decor was dated and dingy, but otherwise clean. Windows on the landing were jammed open, so lots of aircraft noise. WiFi did not work for my laptop. I went down to reception, and spoke to the staff, who said there was nothing they could do. Bigger than it looks, about 20 rooms per floor. Its about 15 minutes drive to the airport. Transport to the airport was chaoitic, and arrived late, with not enough spaces for those booked. On a good note, there were many food outlets nearby.