Note fondée sur 84 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

transit

Publié le 4 févr. 2023 sur Hotels
j'étais en transit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2023 par Hotel Las Peñas, Gestion de l’hôtel
Dear , Thank you very much for taking the time with your comments, they are very valuable to us because they help us to improve to offer a better service for you guests and offer you a better experience in your next stays. It was a pleasure to be your host and we hope to be so in your next stays. ATT Peñas Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2023 par Hotel Las Peñas, Gestion de l’hôtel
Hola, muchas gracias por su visita a Hotel Las Peñas, esperamos poder servirle siempre, estamos muy contentos de haberlo hecho sentir como en su hogar, cada día estamos mejorando para servir a nuestros huéspedes. Saludos cordial
3 sur 5
par un voyageur

Owner should put some more Investment

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Rooms are spacious, Wi-Fi is Good, breakfast is continental, staff at the reception is helpful and attentive especially Genelia. Room is not sound proof and having some traffic noise during sleep. It is in Centro and everything is nearby including Supermarket, Claro and many eating options. Flip side of the hotel is they do not have electricity backup. Guayaquil is having a lot of electricity cuts. so if the electricity goes off then nothing is working in the hotel. you cannot have a Wi-Fi, cannot recharge your mobile and it's complete dark. Owner should look after electricity backup and put some investment in this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Sandeep,Thank you for choosing Hotel Las Peñas!We have taken your comment into account to improve our service. We sincerely apologize for any inconvenience caused during your stay. We value your feedback and look forward to the opportunity to welcome you back in the future to offer you an even more pleasant stay.Regards,Front desk.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Acomodação atendeu as expectativas porém o café da manhã muito pobre, sem frutas nem qualquer frio.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thanks for your kind comment! this helps us to grow. I would like to inform you that we have worked on changing this and are currently offering a little more variety for breakfast.We hope to see you soon!Regards,Front desk
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Hotel Peñas, Gestion de l’hôtel
Estimado, muchas gracias por su gentil comentario
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Todo bien y agradable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Equipo las Peñas, Gestion de l’hôtel
Estimada Tatiana, nos complace saber que su estadía en nuestras instalaciones fue de la mejor, esperamos nos pueda visitar en una próxima ocasión saludos.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Great place to stay with my family.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2024 par Equipo las Peñas, Gestion de l’hôtel
Estimado Patricio, nos complace saber que su estadía en nuestras instalaciones fue de la mejor, esperamos nos puedas visitar en una próxima ocasión saludos.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Equipo las Peñas, Gestion de l’hôtel
Estimado Javier, nos complace saber que su estadía en nuestras instalaciones fue de la mejor, esperamos nos pueda visitar en una próxima ocasión saludos.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Hotel Las Peñas, Gestion de l’hôtel
Buen día, gracias por reservar con nosotros, no pudimos entender tú calificación ya que fue solo una noche y no tuvimos ningún informe tuyo,