Note fondée sur 446 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Bien pour une nuit en transit

Publié le 6 août 2023 sur Hotels
Cet hôtel est vieillissant et en plus il change de nom! La piscine et les jacuzzis sont en rénovation! Les moquettes sont très vielles, heureusement il y a du parquet dans les chambres. Le club vient de réouvrir au 8 ème étage, le personnel veille à la propreté dans l’ensemble de l’établissement. 👏 Merci a Fernando qui gère le club pour sa gentillesse et son professionnalisme. La salle de gym, le sauna et le bain turc sont vieux et je donnent pas envie!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2023 par Santiago Galárraga - General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Blanc, Receive a cordial greeting from Sheraton Guayaquil Hotel. We appreciate your comments, which are a fundamental part of our improvement process.We have begun a remodeling process that will end with our rooms next year, precisely to give you the best service and comfort that our guests deserve.We would be happy if you give us a new opportunity for a next occasion and so you can see that we have improved.Best Regards, Santiago Galárraga General Manager Sheraton Guayaquil Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2020 sur Expedia
L 'acceuil proprete service courtois et aimable bien située
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2020 par hotel, Gestion de l’hôtel
Chère, Recevez un accueil chaleureux de la part de ceux qui composent cette grande famille de l'hôtel Sheraton de Guayaquil. Nous apprécions grandement vos précieux commentaires concernant votre récente visite chez nous. Nous espérons que vous avez apprécié chacune de nos installations et le service que nos associés en général fournissent. Nous attendrons de pouvoir compter sur votre agréable visite et continuerons à partager de nombreux bons moments en union avec votre famille. Avec nos meilleures salutations, Pedro I. Serrano. Directeur Général
5 sur 5
par un voyageur

Muy buen servicio

Publié le 18 mai 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ok, great service, but old and overpriced

Publié le 4 nov. 2018 sur Hotels
This hotel would be fine if it weren't for the price: it is much too expensive for the quality! The service is excellent - notably with free airport transport, it is well-situated very close to the aiport, and the rooms are confortable enough. However, the furnishing is out-dated, and it looks like the hotel has not been refurbished or decorated since the 80s. The carpets give it a mustiness to the rooms. the pool is surrounded by a parking lot and a building that has been under construction for over a year now (this is my second stay there.) Definately not Worth 188 Euros per night not including breakfast!
4 sur 5
par Yves

Publié le 1 mars 2017 sur Hotels
Repas bons mais trop dispendieux pour la qualité du plat reçu, par rapport aux restaurants similaires à Guayaquil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2017 par Veronica Benetazzo, Gestion de l’hôtel
Dear Yves, Thank you for your review! We are happy to learn that you enjoyed your stay. Thank you for your constructive feedback about our food ; we always want to know how we can be better. Please come back and see us again soon. You always are welcome here. Warm Regards, Pedro Serrano General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
El personal muy amable, un lugar céntrico. Las habitaciones limpias y confortables, muy rico y variado el desayuno.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par San, Gestion de l’hôtel
Estimado Señor Puertas, Es un gusto saludarle de parte de Hotel Sheraton Guayaquil. Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir sus comentarios y nos alegra saber que logramos cumplir con sus expectativas en nuestra ultima estadía. Esperamos que pueda volver pronto. Saludos cordiales, Santiago Galárraga C. Gerente General Hotel Sheraton Guayaquil
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Place was clean and bed super comfy!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Santiago Galárraga - General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Armiona, Receive a warm greeting from Sheraton Guayaquil.Thank you for taking the time to share your feedback. We’re thrilled to hear that we managed to meet your expectations. We would love to welcome you back for another relaxing stay.Best regards,Mariuxi Suárez O. Quality Assurance Manager Hotel Sheraton Guayaquil
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Easy for airport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Santiago Galárraga - General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Connor,Warm greetings from Sheraton Guayaquil Hotel. Thank you for taking the time to share your feedback. We're pleased to hear that you found our location convenient for the airport. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit.Safe travels and see you soon!Best Regards, Santiago Galárraga C. General Manager Sheraton Guayaquil Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
All was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Santiago Galárraga - General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Brown,Warm greetings from Sheraton Guayaquil Hotel!Thank you for taking the time to share your feedback. We’re delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon.Best regards,Santiago Galárraga C. General Manager Sheraton Guayaquil Hotel
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Santiago Galárraga - General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Brown, Warm greetings from Sheraton Guayaquil team. Thank you very much for rating our services; your feedback is invaluable in helping us gauge your satisfaction. We apologize for not meeting your expectations during your recent stay. Please rest assured that we are committed to making improvements, and we look forward to demonstrating these changes on your next visit.Best regards, Santiago Galárraga C. General Manager Hotel Sheraton Guayaquil