Note fondée sur 4 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
3,0 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2018 sur Expedia
Mejoraría mucho si reformaran el cuarto de baño El desayuno muy bien y el personal del hotel muy amable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2019 par Soumia, Gestion de l’hôtel
Je vous remercie de cette observation, et la prochaine fois vous allez trouver satisfaction soyez les bien venus à tout moment Cdt Soumia El Fatihy
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2018 sur Expedia
Pre-booked and payed 2 rooms for 3 nights. Left a note we would be arriving late and to take this into consideration when preparing our rooms. Upon arrival we were told we hadn't reservered or payed for any rooms and that they were fully booked. The clerk was clueless to say the least and part of his solution was that he had friend who lived nearby where we could sleep at. Eventually the 5 of us had to sleep in 1 room with a single bed. We left the next morning. The sheer incompetence and lack of professionalism of the staff at this hotel is appaling. The room was untidy and the furniture had a lot of usage marks. Even if all the above hadn't happened, the hotel would still not be worth the price a night.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mai 2018 sur Hotels
4 sur 5
Recommandé
pour Escapade avec des amis
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 avr. 2018 sur Hotels