Note fondée sur 4 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Fred, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for choosing Holiday Inn Guiyang City Center and taking the time to share your experience during your stay. We have seen that you encountered some unpleasantness during your stay, and we are very sorry for this. We keep every guest's opinion in mind, and your expectations are the direction in which we strive. We hope that this inconvenience will not affect your usual impression and support for the hotel. We look forward to your next visit for an even more valuable experience. Thank you!Sincerely,Fred, General Manager
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2023 par Fred, Gestion de l’hôtel
尊敬的客人,非常感谢您入住贵阳南岳假日酒店,您的肯定是对我们最大的鼓励,也是我们一直以来努力的方向。贵阳南岳假日酒店坐落于南岳山下,闹中取静,可通过落地窗俯瞰城景,也可眺望山脉。再次感谢您的莅临,我们真诚期待您下次继续入住贵阳南岳假日酒店!总经理 Fred
par un voyageur
Publié le 7 août 2022 sur Hotels
前台不熟练,浪费了很多时间等候,需要内部赋能。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2022 par Fred, Gestion de l’hôtel
尊敬的客人,您好!感谢您对酒店提出宝贵的意见,每一位客人的意见我们都十分重视。非常遗憾得知您本次入住体验不愉快,从开业至今我们一直为客人提供优质的服务和完善的设施设备,目的在于给客人一个舒适愉悦的居然住环境,很抱歉本次入住给您带来不便,我们将加强相关部门的管理和检查。如果您方便的话可以致电我们,我们会进一步了解具体情况,做出相应措施;再次诚意致歉,希望您下次见证我们的改变。 总经理 Fred