Note fondée sur 43 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Pretty good
Publié le 28 juill. 2021 sur HotelsPretty good hotel. Good location in the modern part of town with a nice park next to it. You need to take taxis to go anywhere else though, which is fine if know how to use Didi (and it's pretty easy to hail a normal taxi on the street in the city). Room was pretty good, executive lounge was nice for a "free" light dinner or afternoon cake and they also serve alcohol. No view from it though despite being on 23rd floor. Breakfast was only in main breakfast room and was ok, but not quite up to 5 star standard. Pool was decent but not atmospheric.
par un voyageur
Publié le 5 mai 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2021 par Renaissance Guiyang Hotel , Gestion de l’hôtel
尊敬的客人,
您好!很感谢您入住贵阳万丽酒店。同时也感谢您利用宝贵的时间对我们做出的反馈。
par un voyageur
good experience!
Publié le 20 mai 2020 sur Hotels每次去贵阳都会优先考虑这家酒店,在观山湖公园旁,早餐很不错,服务态度也是超棒!很推荐
par un voyageur
Top class hotel
Publié le 2 oct. 2019 sur HotelsThis relatively new hotel has all the amenities and luxuries that you could ever need on a business of leisure trip. Staff and polite and helpful. Breakfast is delicious and the rooms are luxurious. And only about 30 mins taxi from the airport. Wonderful hotel. Highly recommend
par un voyageur
性價比高
Publié le 16 sept. 2019 sur Hotels酒店還是有不錯的水準 雖然硬體感覺有一點陳舊 但是整體還是不錯的 下次來還會選擇入住
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2019 par 市场传讯部, Gestion de l’hôtel
尊敬的客人,
您好!很感谢您入住贵阳万丽酒店。同时也感谢您利用宝贵的时间对我们做出的反馈。很高兴您对我们的认可,我们会竭诚为您服务。期待您的再次光临。
par un voyageur
食事、ジムなど総合的に快適なホテル
Publié le 20 août 2019 sur Hotels朝食、昼食、夕食のバイキングとも良質で満足できた。
ルームサービス、フィットネス、とも使いやすかった。
par un voyageur
很好的體驗
Publié le 18 août 2019 sur Hotels房間和服務,餐廳和酒吧景觀和食物都很好,我會推薦給朋友。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2019 par 市场传讯部, Gestion de l’hôtel
尊敬的客人,
您好!很感谢您入住贵阳万丽酒店。同时也感谢您利用宝贵的时间对我们做出的反馈。很高兴您对我们的认可,我们会竭诚为您服务。期待您的再次光临。
par un voyageur de UK England
Publié le 7 juill. 2019 sur Expedia
If you want to rest in your room and have sleep for get it you put your do not disturb sign on but then they wake you up to see if you like your room clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2019 par Public Relation Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete the Expedia Survey in regards to your recent stay at the Renaissance Guiyang Hotel.
We are very sorry that your stay wasn't enjoyable. Please accept our sincere apology for our housekeeping service. We have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure that this was an isolated issue.
Everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience and your feedback is extremely valuable. We are delight to welcome you to see our improvement.