Note fondée sur 39 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
We really enjoy the staying at Sofitel. Only the drive way to the entrance is a little too narrow. Sometimes the car has to wait to get to the entrance.
par un voyageur
Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2023 par 任雯 Wendy Ren, 宾客体验经理 Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客:您好!感谢您选择入住贵阳亨特索菲特酒店,能够为您提供高品质的服务和满意的入住体验是我们全体酒店大使的荣幸,我们会再接再厉继续为您带来周到的服务和愉快的入住体验,让您在索菲特的每一次旅程都是美妙愉悦的。祝您生活愉快!
par un voyageur
Publié le 6 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2023 par 任雯 Wendy Ren, 宾客体验经理 Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客:您好!感谢您选择入住贵阳亨特索菲特酒店,能够为您提供高品质的服务和满意的入住体验是我们全体酒店大使的荣幸,我们会再接再厉继续为您带来周到的服务和愉快的入住体验,让您在索菲特的每一次旅程都是美妙愉悦的。祝您生活愉快!
par un voyageur
Publié le 7 juin 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2021 par Wendy REN , Gestion de l’hôtel
尊敬的Yuna:您好!感谢您选择入住贵阳亨特索菲特酒店,并在百忙之中抽出您宝贵的时间给予我们肯定与支持。为每一位宾客创造备受欢迎,倍感美妙的入住体验是我们全体索菲特大使的动力和目标。我会将您的认可与我们的团队一起分享,我相信这个反馈将给我们所有的员工带来莫大的鼓舞。期待您的再次光临,祝您生活愉快!此致,任雯 Wendy REN , 宾客体验经理 Guest Experience Manager
par un voyageur
Elevator sucks
Publié le 9 mai 2021 sur HotelsI have to take three different elevators from guest room to parking lot.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2021 par Wendy REN, Gestion de l’hôtel
Dear Yun,
Thank you for selecting Sofitel Guiyang Hunter and sharing your valuable feedback with us.We do very regret to see that the hotel property didn't reach your expectation.With your privacy and safety in mind, accesssing to the guest room area or visit other public area, it is necessary to transfer once on 55th Sky Lobby. We apologize for the inconvenience caused to you and would like to extend our sincere apologies for what you had encountered during your stays.Your satisfaction is what motivates and encourages us. If you have any questions, please feel free to contact me directly and I will be more than happy to render my assistance.
Looking forward to seeing you again in the nearly future!
Best Regards,
Wendy REN
Guest Experience Manager
par un voyageur
Publié le 11 avr. 2021 sur Expedia
Clean and convenient. Breakfast is good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2021 par Wendy REN, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest:
Thank you for choosing Sofitel Guiyang Hunter and sharing your stay experience with us. We are very happy to see that you spend a wonderful time here. We will continue to provide best quality of guest experience and looking forward to seeing you again soon!
Best Regards,
Wendy REN
Guest Experience Manager
par un voyageur
相當滿意的住宿体驗,從房間可望到貴陽市的夜景
Publié le 2 janv. 2020 sur Hotels地點方利,附近有購物商場及餐廳,去一般本地團的集合熱點很近打的10RMB便可。酒店很好。
par un voyageur
Publié le 1 janv. 2020 sur Hotels