Note fondée sur 942 évaluations de clients

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2,9 sur 5
81 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2023 sur Hotels
Hotel limite de la propreté Petit dejeuner tres tres succinct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2023 par Devorine Red Roof Management, Gestion de l’hôtel
Salut Katy,Merci pour votre avis. Je suis heureux que vous ayez été satisfait de notre propreté et de notre petit-déjeuner. Les commentaires de nos clients Red Roof sont toujours les bienvenus car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci d'avoir choisi le Red Roof Inn Gulfport - Biloxi Airport. Nous espérons avoir l'occasion de vous revoir dans le futur.Sincèrement,Gestion du toit rouge DevorineSpécialiste RediResponse
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2018 par MGMT, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
breakfast good have been a little bigger then bagels and cereal
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Oniel , Gestion de l’hôtel
Thank you David, for taking the time to write a review of your stay at the Red Roof Inn Gulfport - Biloxi Airport. It is so rewarding to read that you had a good encounter with us and we truly appreciate you making us aware. Another thing we acknowledged was that you took liking to our breakfast selection. On your next stay at RedRoof should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,OnielRedRoof ManagementRediResponse Specialist
1 sur 5
par un voyageur

Insalubre!!

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
C'était horrible!!!! Nous sommes arrivés vers 9:00 PM, la réception était fermé. Nous avons dû sonné, la femme nous a donné la clé de la chambre à travers une fente près de la porte. La chambre était dégueulasse: odeur d'humidité, moisisure sur les bas de murs, excréments sur le mur près de la toilette et au sol, draps tachés et sales, cafards qui se promène à l'extérieur près des portes, surfaces des meubles collantes, ancien dégâts d'eau au plafond..... complètement insalubre, voir photos à l'appuient. Nous étions tellement fatigués, nous avons dormi avec nos propre oreillers et nos draps.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Enregistrer Spécialiste de la redirection, Gestion de l’hôtel
Salut Olivier,Red Roof vous remercie de partager vos commentaires suite à votre séjour au Red Roof Inn Gulfport - Biloxi Airport. Il est triste d'apprendre que votre séjour n'a pas répondu à vos attentes en raison des insectes que vous avez mentionnés, de conditions impures et d'autres problèmes soulignés. Sachez que nous travaillons avec une entreprise de lutte antiparasitaire qui traite régulièrement la propriété contre les parasites, comme c'est la norme dans l'industrie. J'ai informé l'établissement de vos commentaires afin qu'il puisse travailler avec les spécialistes pour s'assurer que tout se passe comme il se doit.Lors de votre prochain séjour, si vous rencontrez des problèmes pendant votre séjour chez nous, veuillez contacter immédiatement notre réception afin que nous puissions régler le problème et garantir votre confort. Chez Red Roof, nous avons l'intention d'avoir votre confiance en notre capacité à prévenir des problèmes similaires à l'avenir. Nous espérons que vous nous donnerez l'opportunité de vous offrir une meilleure expérience la prochaine fois que vous serez dans la région.Sincèrement,EnregistrerGestion du toit rouge Spécialiste de la redirection
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Melissa RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Dennis, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn Gulfport - Biloxi Airport and I were elated to see your 5/5 score following your stay. We strive to provide all our guests with the best customer service and all the comforts of home, so I am happy to see we accomplished that with your visit. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.It would be our pleasure to have you stay with us again at Red Roof in the future.Sincerely,MelissaRed Roof Management RediResponse Specialist
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Toni-Ann RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Miranda,I sincerely apologize that your stay at our RED ROOF INN GULFPORT - BILOXI AIRPORT didn’t meet your expectations. I was disheartened to see it resulted in a 4/10 score. We would love for you to consider adding comments to your survey in the future, to let us know where we let you down. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.I do hope that you will return to our hotel, or any of our other Red Roof locations in the future.Sincerely,Toni-AnnRed Roof ManagementRediResponse Specialist
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Toujana RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Tamika, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn Gulfport - Biloxi Airport and I are disappointed to see your 2/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.Thanks again and we would love to have another chance to provide you with a better experience the next time you're in town. Sincerely,ToujanaRed Roof Management RediResponse Specialist
1 sur 5
par un voyageur

MOLD

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Mold everywhere. We were lucky the sweet lady processed a refund but it was mold in several of the rooms. Our neighbors alerted it to us and when we checked there was mold and filth surrounding the beds, on the ceiling and in the bathroom.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Recordo, Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hey Kristin,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the Red Roof Inn Gulfport - Biloxi Airport. It's disheartening to hear that your stay fell short of your expectations due to a possible mold encounter and unclean conditions. Please know that this isn't the level of service Red Roof stands for and will take this into consideration. It would be our pleasure to have you stay with us again in the future to show you our positive strides taken to enhance your experience with us.Sincerely,RecordoRed Roof Management Rediresponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Everything was great the staff was great and we had a great stay will stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Xao RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hi Wanda,I would like to personally thank you for sharing your feedback following your experience at the Red Roof Inn Gulfport - Biloxi Airport with us. It was so rewarding to see that we earned your 5/5 score with our great staff. Red Roof strives to provide guests with great stays, so seeing our efforts coming to fruition were especially pleasing to us.Thank you again for your review. It would be our pleasure to host you under our roof again so that we can provide you with more great stays.Best regards,XaoRed Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Toni-Ann RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Bruce,I am pleased to have had you as our guest at our RED ROOF INN GULFPORT - BILOXI AIRPORT. Your 10/10 score is much appreciated, yet; we would love for you to consider adding comments to your survey in the future, to assist us in discovering what we’re doing well and how we can improve our service, to make your stay that much better.Thanks again, we do hope you will choose to stay with us again at Red Roof, so we can have the opportunity to provide you with an even better experience.Sincerely,Toni-AnnRed Roof ManagementRediResponse Specialist