Note fondée sur 1 008 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2023 sur Hotels
Chambre très confortable, petit déjeuner parfait, très bien organisé vu le grand nombre de clients, foot court très bien conçu. Dommage que la piscine et le sauna soient payants, vu que l’hôtel est assez cher , …. Néanmoins a recommander chaudement !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2023 par Sincerely, GM GWAK YOUNG HO., Gestion de l’hôtel
Anonymous, Thank you for taking time to tell us about your experience at Lahan select Gyeongju. I am glad to know that your stay was comfortable. We will try to become a Lahan hotel that can provide convenience by understanding the intentions of customers who always stay. We look forward to welcoming you soon when you visit us again on your next trip. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Thank you very much.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2023 sur Expedia
Chambre réservée pour 4 personnes mais accessoire de salle de bain et petit déjeuner uniquement pour 2 ! Il y a un problème quand on réserve via expédia pour 4 !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2023 par Sincerely, GM GWAK YOUNG HO., Gestion de l’hôtel
Nadia, Thank you for taking time to tell us about your experience at Lahan select Gyeongju. We will try to become a Lahan hotel that can provide convenience by understanding the intentions of customers who always stay. We look forward to welcoming you soon when you visit us again on your next trip. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Thank you very much.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2023 sur Hotels
Super hôtel. Belles prestations. Service impeccable. Un seul bémol, le manque d’insonorisation dans les chambres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2023 par Sincerely, GM GWAK YOUNG HO., Gestion de l’hôtel
Louis, Thank you for taking time to tell us about your experience at Lahan select Gyeongju. First of all, we apologize for the inconvenience of your stay in our hotel. We will try to improve the service problem you mentioned in consultation with the relevant department. Once again, we apologize for the inconvenience, and we will try to provide better service next time. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to you visit us again on your next trip.
4 sur 5
par un voyageur

Vue magnifique

Publié le 11 juin 2023 sur Hotels
Hôtel très bien placé au bord du lac. Très calme. Éloigné des sites touristiques,ce qui en fait un établissement au calme.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2023 par Sincerely, GM GWAK YOUNG HO., Gestion de l’hôtel
BEATRICE, Thank you for taking time to tell us about your experience at Lahan select Gyeongju.I am glad to know that your stay was comfortable.We will try to become a Lahan hotel that can provide convenience by understanding the intentions of customers who always stay.We look forward to welcoming you soon when you visit us again on your next trip.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Thank you very much.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2023 sur Hotels
Restauration très mauvaise à la fois au dîner et au petit déjeuner Service très désagréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2023 par Sincerely, GM GWAK YOUNG HO., Gestion de l’hôtel
ERIC, Thank you for taking time to tell us about your experience at Lahan select Gyeongju. We will try to become a Lahan hotel that can provide convenience by understanding the intentions of customers who always stay. We look forward to welcoming you soon when you visit us again on your next trip. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Thank you very much.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels