Note fondée sur 28 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
67 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 oct. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2022 sur Hotels
엘리베이터 없고, 슬리퍼 없고, 와이파이 안터지고, 주차장 좁고
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2022 sur Expedia
Beautiful room/restaurant for breakfast was very special. Great eggs and fresh fruit. Various foods to choose from and table service for hot drinks was very nice. Glad to have a cooler in the room. No wifi in the room. I had to sit in the lobby to have a connection which was a quite uncomfortable inconvenience, as I was looking forward to resting in bed surfing online, but instead after a Long day I needed to sit up in the lobby and make a booking for the next night. Upon arrival I smelled stinky trash and wasps were flying around and I was stung.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juill. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 mai 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juin 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Gyor hotel

Publié le 21 août 2020 sur Hotels
Nice hotel for short stay in Gyoer
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Vilseck, DE

Publié le 24 avr. 2020 sur Expedia
I’ve came to this hotel every time o passed through this particular city . It’s close by the town hall and is relatively clean, quiet and easy to get to . Free parking , clean room , staff is awesome we made a friendly connection with one of the staff that did anything to ensure we were good during our stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2020 par Rebeka, Gestion de l’hôtel
Thank you for your sweet words. I hope you will visit us next time.
5 sur 5
par un voyageur de USA

Publié le 18 avr. 2020 sur Expedia
Rebeca was really nice and knowledgeable so sweet a d friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2020 par Rebeka, Gestion de l’hôtel
Thank you very much.