Note fondée sur 326 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
Chambre propre et bien équipée tv, bouilloire, sèche cheveux. Restaurant de l'hôtel de qualité un petit gastro. Petit bémol c'est le bruit du clocher car à côté de l'église le soir bruit jusqu'à 22h 23h.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Receptie, Gestion de l’hôtel
Dear Gaelle, thank you very much for taking the time to write a review. We are pleased that you had a pleasant stay in our hotel. We are pleased that the room allocated, including the facilities provided, were to your satisfaction. The beautiful Sint Bavo church opposite our hotel offers a great view, but also works very well. For next time, we would like to advise you to communicate specific requests such as a quiet room prior to your stay or at check-in. Our hotel has 105 rooms, including at the back or higher in the hotel. We like to take the wishes of our guests into account when allocating a room. Thank you again for leaving a review and we hope to welcome you again to our hotel in the future. Kind regards, Team Ambassador City Centre Hotel
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2023 par Receptie, Gestion de l’hôtel
Dear Jude, thank you very much for your stay in our hotel and your review with the best score 10/10! We are happy that you had a good stay in our hotel. Thank you again for leaving a review and we hope to welcome you again in our hotel in the future. Kind regards, Team Ambassador City Centre Hotel
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2023 par Receptie, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie, thank you very much for leaving a review. We are pleased that you had a pleasant stay in our hotel. Thank you again for leaving a review and we hope to welcome you again in our hotel in the future. Kind regards, Team Ambassador City Centre Hotel
par un voyageur
Bruyant
Publié le 21 août 2023 sur HotelsIl s'agissait d'un séjour pour un enregistrement à l'église voisine et la chambre s'est avérée super bruyante avec une fête sous les fenêtres. Pas cool!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Receptie, Gestion de l’hôtel
Dear Christian, thank you very much for leaving a review. We strive for a pleasant stay for our guests and regret that you have experienced dissatisfaction with noise. Our central location is sometimes accompanied by noises from the center, but it is not the intention that our guests experience this as a nuisance. For next time we would like to advise you to pass on specific requests such as a quiet room prior to your stay. Our hotel has 105 rooms on different sides of the hotel and the wishes of guests are taken into account when allocating a room. For example, we could have assigned a quiet room at the back or high up in the hotel. During your stay, guests can always consult the reception. There is a 24/7 reception service and we are happy to look at a suitable solution with you, such as taking action on a noise nuisance report or assigning another, quieter room in the hotel. Thank you again for leaving a review and we hope to welcome you again in our hotel in the future. Kind regards, Team Ambassador City Centre Hotel
par un voyageur
Publié le 21 juin 2023 sur Expedia
par un voyageur
A place to be
Publié le 31 mai 2023 sur HotelsTrès bien situé en plain coeur d'Haarlem.
Hôtel très correct et on y retournerait avec plaisir
Le seul inconvénient est le stationnement des voitures.
Certes on trouve des places au garage tout près mais les prix sont hyper élevé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2023 par receptie, Gestion de l’hôtel
Dear Nadine, thank you so much for sharing a review with the score 10/10! We are very pleased that you would like to stay in our hotel again. We are happy that you are so positive about the location right in the center. Unfortunately, our hotel does not have its own parking facilities or a collaboration with parking garages. If desired, the reception can share several tips regarding parking in the center prior to your stay or during check-in. Thank you again for leaving a review and we hope to welcome you again in our hotel in the future. Kind regards, Team Ambassador City Center Hotel
par un voyageur
Publié le 29 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2023 par receptie, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, thank you for leaving a review. We hope that you had a pleasant stay in our hotel and that everything was to your liking. Thank you again for leaving a review and we hope to welcome you again in our hotel in the future. Kind regards, Team Ambassador City Center Hotel
par un voyageur
Cauchemar à L'hotel Ambassador City
Publié le 27 mai 2023 sur HotelsJ'ai eu la première nuit la chambre 157. Des remontées d'égout nauséabonde m'ont fait vomir au reveil. J'ai demandé à changer de chambre et l'hotel etait complet. J'ai donc du dormir une nuit de plus dans une chambre à 150 euros qui normalement NE DEVRAIT PAS ETRE LOUER. J'ai du calfeutrer la porte de la salle de bain d'où venait les remontées d'odeur d'egoût et dormir la fenêtre ouverte. Le lendemain , la direction m'a changé de chambre. La nuit, j'ai eu des angoisses et j'ai malheureusement fumé une cigarette en ouvrant la fenêtre. La direction a trouvé le megot en faisant ma chambre le lendemain. Je suis d'accord , j'avais commis une faute mais la maniere dont l'affaire a été traité est totalement inadmissible : en regagnant l'hotel après une journée de travail, je n'ai pas pu ouvrir la, porte de ma chambre avec le pass. Je suis donc descendu à la reception et là, une dame odieuse m'a dit que ma chambre et mais affaires ne m'etaient plus accessible car j'avais enfrain la loi et là elle me montre sur son portable devant tout le monde une photo d'un verre dans lequel j'avais écrasé mon mégot et elle me dit "c 'est la police ou vous payez tout de suite 150 euros" en me hurlant dessus !!! j'etais pret à reconnaitre ma faute mais franchement la methode a été digne du pire cauchemar fachiste. Ne mettez pas les pieds dans cet hotel. La premire nuit, il y avait des taches de sang dans l'ascenseur et j'ai du moi même le signaler pour qu'ils nettoient
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2023 par receptie, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier, thank you for sharing a review. We strive for a pleasant stay for our guests and regret that this does not apply to you. The hotel's rule is no smoking. At check-in, the house rules are signed, in which this is made known, as well as the fine that is associated with violating (one of) the house rules. However, we are sorry for both parties to learn that this situation has occurred. Internal inquiries have been made regarding this situation and the staff have experienced this situation very differently. That is why we do not comment further substantively on this review. Thank you again for staying and leaving a review. Kind regards, Team Ambassador City Center Hotel
par un voyageur
Publié le 26 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2023 par receptie, Gestion de l’hôtel
Beste Caroline, ontzettend bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Wij hopen dat u een prettig verblijf heeft gehad in ons hotel. Nogmaals bedankt voor uw verblijf en het achterlaten van een review en wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen. Met gastvrije groet, Team Ambassador City Centre Hotel
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2022 par Front office, Gestion de l’hôtel
Dear Samantha, Thank you very much for leaving a review. We hope you had a pleasant stay in our hotel and that the central location in the center of the city was to your liking. Thank you again for your stay and leaving a review and we hope to welcome you again in the future. With warm regards, Team Ambassador City Centre Hotel