Note fondée sur 932 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2019 sur Expedia
Le gruit adjacent et la senteur de la fumée partout était très désagréable. Aussi nous étions loin de l'autoroute, Nous n'y retournerons pas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, yet we are disappointed to see that your visit was not better enjoyed. We do hope your travels were safe and you enjoyed the Hagerstown area.
4 sur 5
par un voyageur de Mississauga, ON

Publié le 10 oct. 2019 sur Expedia
It was a very nice room and the breakfast exceeded our expectations.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave feedback about your recent visit with us here at Baymont Hagerstown. Dining options abound on-site here from our complimentary hot and cold breakfast buffet provided each morning to our on-site gourmet coffee shop to our 24-hour Hagerstown Family Diner; hopefully you were well fed here. It’s also terrific to see that you liked your room accommodations and enjoyed your time with us. We’d love to have you stay with us again the next time you’re in the area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2019 sur Expedia
Bien dans l'ensemble. Relativement propre. Rapport qualité prix intéressant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to leave us a positive review and we are happy that you were satisfied with your stay. Our staff work hard to provide clean and comfortable guest accommodations and to deliver service with a smile. We are pleased to see that you found value in your room rate and with the many interesting amenities offered at our location, from the complimentary breakfast, 24-hour Diner, and comfortable coffee shop to the seasonal outdoor pool with hot tub, large sundeck, and barbeque grills. We are also conveniently located near restaurants, shopping, and interstates with easy access to many historical and fun attractions. We hope you will consider staying with us again the next time you are in the area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2018 sur Expedia
Propre très bon service chambres propres proche de Tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us! We hope you had a nice visit and will stay with us again in the future.
4 sur 5
par Pierre

Publié le 17 juill. 2017 sur Hotels
Hôtel en rénovation. Personnel peu souriant.Chambre propre et confortable. Excellent déjeuner.
5 sur 5
par Daniel

Escale Floride

Publié le 12 juill. 2017 sur Hotels
Très bien pour une escale en Floride
4 sur 5
par Jean Pierre de Trois rivieres

Belle surprise

Publié le 4 avr. 2016 sur Hotels
Très belle ville pour un cours sejour
3 sur 5
par pierre de Montreal

Petit-déjeûner À revoir

Publié le 11 janv. 2016 sur Hotels
Tout était très bien sauf un petit déjeuner qui doit être revu: Des oeufs brouillés froids
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 janv. 2016 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Bad experience!

Publié le 17 août 2021 sur Hotels
Our stay was terrible! Did not realize that Wyndem sold property just before our arrival. No soap...toilet tissue..coffee..in room. Couldn't take a shower or go to the bathroom. Worst hotel we have ever been to. Wish we would have been made aware that it was sold...would have re booked somewhere else. Don't go there !