Note fondée sur 44 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2019 sur Hotels
Sound isolation in room is vey bad...... Will chose another hotel next time..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2019 par Mr. Hung - S&M Executive, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Bryan, I would like to offer my sincerest apologies for the problems you encountered during your stay at the Sea Stars Hotel. We care about our guests at Sea Stars Hotel, so we will do everything to ensure it does not happen again. I hope that you will visit us again the next time you are in Hai Phong City.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2019 par Mr. Hung - S&M Executive, Gestion de l’hôtel
Dear!!!! The first word on behalf of the entire hotel staff Sea Stars sent to all thank you for believing chosen our hotel for your vacation. We sincerely thank the valuable contribution of customers to help make the hotel more complete. We will strive to improve the quality of hotel services better and appreciate the opportunity to serve you better the next time. Sincerely.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2019 sur Expedia
ベットの硬さ・部屋の広さ具合・朝食のビュフェが良かったです。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2019 par Mr. Hung, Gestion de l’hôtel
ご意見ありがとうございました。 私達は非常に高く評価されています、私達はあなたに次回役立つために最善を尽くします
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2018 sur Expedia
特に愛想もなく挨拶もこちらがしないと返ってこないですが施設自体は特に問題はなく快適です。 12時ぐらいにチェックインしてのですがお知らせしていたらそれ以降でも大丈夫そうでした。 ホテルの外の騒音も聞こえはしますが特に問題はありませんでした。
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de sydney

Hotel is ok

Publié le 9 sept. 2018 sur Expedia
It’s close to airport. Nice breakfast. A bit pricy compared to other hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mars 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mars 2018 sur Hotels
5 sur 5
par Jenny

Publié le 7 janv. 2018 sur Hotels
Väldigt rent och fint hotell med hjälpsam personal. Frukost med allt man kan tänka sig.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2018 par Alex, Gestion de l’hôtel
Tack så mycket, hoppas kunna tjäna dig igen
1 sur 5
par un voyageur

OMG horrible. Just don't, trust me, don't.

Publié le 24 août 2017 sur Expedia
Pour : The AC is good, that's it.
Contre : Everything but the AC, clean house and fire everybody and start over.
Emplacement : Great location.
Where do I begin, every step was an awful experience and the room service seafood made me sooo sick, sicker than I have been in years. They are shady dishonest bad people through and through!
1 sur 5
par 강광순 de 한국

형편없었다

Publié le 21 janv. 2017 sur Hotels
공사로 인하여 너무 시끄러웠다
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2017 par General Manager, Gestion de l’hôtel
우리는 당신을 환영 할 수있는 기회를 갖게 될 것입니다 당신이 교감하고자하고 다음을 기원합니다,이 문제에 대한 죄송합니다