Note fondée sur 170 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2019 sur Hotels
OUI POSITIF SAUF QUE LA PISCINE EST PEU PROFONDE.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2019 par Huy Nguyen - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Franc,ois, Thank you very much for staying with us and taking your time to give us your feedback. We are happy to know that you had an enjoyable stay. We understand your concern about our swimming pool. As you might know that our swimming pool is 1.26m depth and this is none to second heated swimming pool in Hai Phong. And it is going to become a favorite place for our guests to swim and enjoy drinks in the winter. We look forward to welcoming you back soon. Best regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2019 sur Expedia
TOUT EST BIEN , RIEN A DIRE , JE reviendrais si possible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2019 par Huy Nguyen - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for staying with us and taking your time to give us your feedback. We are happy to know that you had an enjoyable stay and we hope to welcome you back soon. Best regards
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Disappointed for a well known hotel

Publié le 19 juin 2024 sur Hotels
When I used the bathtub on the first day night. I found a lot of black objects and informed the reception to arrange for check a clean up when I leave hotel on next day morning. When I back hotel at night and use the bathtub again, I found no one to check and clean, it looked like rust. When I checked out on 3rd day and told the reception, they just said sorry, sorry. And I believe they simply ignore the problem and will not take any action to solve the problem, it is very disappointed for me
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juin 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 mai 2024 sur Hotels