Note fondée sur 9 évaluations de clients

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4,8 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
5,0 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 mai 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 oct. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2023 sur Expedia
This is the newest hotel in Haikou and opened during the pandemic period. Had high expectations as I last visited in 2018 and this was still building and I stay at nearby Hilton Haikou. A few issues we had which is why we gave 3-star rating: 1. The hotel’s main lobby and breakfast at all day dining area was located at 35th and 34th floor respectively but the rooms are located at lower levels… very odd planning 2. The corridor way from lift lobby to rooms are designed using dark colors… makes it feel narrow and not so welcoming as we walked to our room. 3. Was on 24th floor also and some hotel guests smoking in their rooms even though it’s a non-smoking hotel and these inconsiderate guests left they room doors open allowing cigarette smoke to flow into corridor way. 4. I saw a couple of times housekeeping team passed by and nothing was done over the course of my 3D2N stay… therefore the 4-star ratings on staff service 5. While the hotel is only 3 years old and factoring the pandemic, condition of property pales in comparison to Hilton Haikou which we went over for dinner on 1 of the night during our stay. The next time we visit Haikou, unlikely we will stay at this hotel again… I have severe allergies issue and the cigarette smell given it’s central air conditioning gave me quite a bit of issue during my stay.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juin 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2023 par Joanna, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,您好!感谢您对我们的服务的认可,期待您下次能够再次回来与我们相遇。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2023 sur Expedia
Cozy and clean, very nice!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2023 sur Expedia
Cozy and convenient
5 sur 5
par un voyageur

全新的豪华酒店

Publié le 7 janv. 2022 sur Hotels
全新的酒店,升级到尊尚客房,所有的一切都很好,海口首选
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 déc. 2021 sur Hotels