Note fondée sur 40 évaluations de clients
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3,4 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Bon rapport qualité prix
Publié le 29 oct. 2021 sur HotelsTrès bon hotel à seulement 4 km du centre historique. Nous avons meme trouvé une voiture avec chauffeur pour visiter Jubbah. Seulement dommage que la chambre ait une fenetre occultée.
Comme dans le reste du pays, la piscine et le fitness ne sont ouverts qu'aux hommes, dommage.
par un voyageur
Publié le 15 juin 2023 sur Hotels
It was okay type hotel, only location is good
par un voyageur
Publié le 1 juin 2023 sur Expedia
Very bad hotel, Air conditioning is very noisy, old, breakfast is poor.
par un voyageur
Publié le 24 mai 2023 sur Hotels
So bad, specially the bed is dirty.
par un voyageur
Dirty and cheap
Publié le 18 mars 2023 sur HotelsThe room was so dirty, the bedding has not been renewed for at least 5 years .
The breakfast was so cheap and no variety.
Telephone in the room was not working.
Expensive for no value at all
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2023 par Mohsen Afifi, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Greetings From Golden Tulip Hail hotel .. Thank you for your feedback and for sharing your constructive comments that we enable to ultimately ensure that we exceed all our guest's expectations. your feedback is to the utmost importance to all of us in our constant quest to uphold the highest levels of personalized services to all our guests and on behalf of the entire team, We are looking forward to welcoming your Guests at the Golden Tulip Hail Hotel, utmost efforts will be made to make your stay with us a comfortable, memorable and enjoyable one
par un voyageur
Publié le 26 oct. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2022 par Mohsen Afifi, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Ahmed Greetings From Golden Tulip Hail hotel .. Thank you for your feedback and for sharing your constructive comments that we enable to ultimately ensure that we exceed all our guest's expectations. Exceptional service is our priority for every guest, with regret and our apology that our services didn’t meet your satisfaction. We have rectified the issues immediately and to ensure this doesn’t happen again. Rest assured that your feedback is to the utmost importance to all of us in our constant quest to uphold the highest levels of personalized services to all our guests and on behalf of the entire team, we look forward to welcoming you back in the future
par un voyageur
Publié le 23 mars 2022 sur Hotels
Room was smelly. I could hear my neighbors and anything happening in the hallway.