Note fondée sur 10 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mars 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 janv. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Great time and friendly owners

Publié le 1 janv. 2022 sur Hotels
We went there for a day. The owners were super friendly and generous. The room is cozy and simple and the lounge area is very traditional.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 janv. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

溫馨

Publié le 27 févr. 2019 sur Hotels
旅館主人非常用心經營,非常舒服有回到家的感覺(*゚∀゚)早餐簡單好吃,語言溝通無礙,很棒的住宿經驗(^^♪
5 sur 5
par un voyageur de Melbourne

Publié le 11 janv. 2019 sur Expedia
Japanese young owners and staff are very kind. They give absolutely outstanding services! Rooms were a bit small but very clean. Rooms were all private rooms. 2 private shower rooms in the first floor. No toilet in the guest room. We have been to Hakuba many times, and regret that we should have known here.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2019 sur Hotels
Koji-sans guest house was incredible. The owners went out of their way to make our stay amazing. They drove us to the ski mountains, translated for us, had a piano concert for all the guests, cooked us an amazing lunch, and genuinely enjoyed just talking with us. The rooms were very comfortable, the breakfast was great, and we could not have picked a better place to stay. We will definitely be back next year!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 janv. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 sept. 2018 sur Expedia