Note fondée sur 931 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
76 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2018 sur Hotels
certainement le meilleur hotel fait en californie !
5 sur 5
par un voyageur de Paris

Excellent

Publié le 22 mars 2018 sur Expedia
Topissime! Hôtel spacieux avec une ambiance cosy chic. Je recommande
4 sur 5
par Jean-Pierre

Un B&B ideal pour un sejour au bord du pacifique.

Publié le 22 déc. 2016 sur Hotels
Zaballa House est idealement situee a l'entree de Half moon Bay, une petite ville qui a garde son caractere unique. On peut aller faire ses courses ou aller dans un des nombreux restorants et bars a pied. On peut aussi marcher des heures le long de plages magnifiques, ou viennent perpetuellement se briser d'enormes rouleaux.
1 sur 5
par un voyageur

Love HMB

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Broken window & blinds, a/c didn’t work, place needs lots of maintenance. We have stayed here a couple times in the past and it never looked like this.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
I paid like $250 for the night which was $100 too much. I wouldn't stay again. Check-in was just an envelope addressed to me left outside with a card key inside, otherwise completely unattended. The fireplace didn't work. It was loud, cold. The only redeeming quality is the location on Main Street.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
No staff present.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
I like the size of the unit the vaulted ceiling and the artwork and the whirlpool tub. Whirlpool not working. My major issue was with Registration i know the process now but very strange to frequent flyers at major hotels. My wife and I went out for breakfast but were unable to return to our room because the plastic electronic key didnt work. I called the number available no answer went to voice mail. Then because we left our kets in the room we felt stranded. Then we thought maybe staff owner might of had a medical emergency We went to try to go to front desk knock on Door then we saw someone to help us. We were considering calling fire department next to help us or provide potential melp medical emergency. All in all we had a great time and would stay there again Great Value. Major Jeff
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Good
4 sur 5
par un voyageur

Must see

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
It was a beautiful room very comfortable