Note fondée sur 7 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5,0 sur 5
33 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
5,0 Confort de la chambre
5,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Beautiful, quiet and comfortable escape

Publié le 22 févr. 2020 sur Hotels
It was amazing! As a returning guest we knew what to expect but even so we were reminded of why we love going to Pointhouse. This quiet and comfortable escape is just what you need to escape from the busy life of Vancouver.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Vancouver

Publié le 30 juill. 2019 sur Expedia
The most gorgeous house in an incredibly beautiful setting!! And incredible breakfast!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2019 par Pointhouse, Gestion de l’hôtel
Thanks for your review. We really enjoyed meeting you. Cheers, Heather
5 sur 5
par un voyageur de Kamloops

Publié le 28 sept. 2018 sur Expedia
We had an excellent experience and will be going back again next year.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2018 par Ada, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2018 sur Expedia
Stunning property Beautiful location and all many extra fewtures Very private romantic room and location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2018 par Ada, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at the Pointhouse. We appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2018 sur Expedia
Excellent accomidations, very clean and well kept. Fantastic meals that were made with the clients health in mind that accomidated last minute allergy requests. Heather, Bob and Allan were all great hosts and the spa services were first rate. Would highly recommend staying at this B&B.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2018 par Heather, Gestion de l’hôtel
Thanks you for staying at the Pointhouse. We value your feedback.