Note fondée sur 92 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par Mohammed

Accueil catastrophique

Publié le 11 juin 2015 sur Hotels
Nous avons été très mal accueilli ma campagne Vietnamienne et moi-même parce qu'on n'est pas mariés. Avant même de nous demander nos passeports, on a exigé de nous de réserver une autre suite (et après on fait ce qu'on veut) autrement le check-in est impossible. Après un appel téléphonique à Expedia France (hotels . com) qui n'a rien résolu après 2 heures d'attente alors que la paiement a été entièrement réglé, nous avons décidé de réserver dans un autre hôtel à plus de 20 km. Ce nouvel hôtel a été -comme bon nombre d'hôtels Vietnamiens- très accueillant et nous avons passé un excellent séjour. Seul hic, à ce jour je ne suis toujours pas remboursé par hotels . com. Une mésaventure à méditer tant concernant l'hôtel que le service clients censé nous protéger. (mon 1er message a été censuré, si celui-ci l'est également, je publierais la première version dans Tripadvisor)
1 sur 5
par Mohammed de France

Unfair behavior : check-in and refund refused

Publié le 5 juin 2015 sur Hotels
The worse welcoming we experienced so far. A cupid manager wanted to force us to book a second villa as we aren't married. After 2 hours waiting an hypothetical check-in we decided to take a taxi and move to another hotel. The resort was desperately empty (no guest) but full of mosquitoes! The manager promised to refund us via hotels.com, but finally no refund was made. By the way our stay was wonderful in Villa Del Sol Resort for cheaper! Princess d'anam : à éviter à tout prix!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mars 2014 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Séjour très agréable

Publié le 2 nov. 2013 sur Hotels
Séjour en famille très agréable service impeccable personnel très accueillant seul bémol les "sandflies"!
5 sur 5
par minimouche

Un petit paradis

Publié le 27 nov. 2012 sur Hotels
Magnifique endroit avec des gens très attentionnés et professionnels. Un service impeccable, des gens attentifs aux besoins du client.. Des chambres spacieuses, tout confort. Une plage magnifique. Seuls bémols mineurs: 5 heures de route depuis Ho Chi Minh ville mais ils sont en train de construire une route qui facilitera l accès à l hôtel. Le niveau d anglais du staff est parfois très limité.
5 sur 5
Recommandé
pour Couples
par un voyageur de suisse

une perle rare

Publié le 29 janv. 2010 sur Expedia
un hotel de luxe et de charme, repectueux tant de l'environnement et du village de pêcheurs qui est sur la même plage, que des clients auxquels une rare attention est apportée avec une grande gentillesse. une cuisine raffinée et savoureuse rare et exceptionnel
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Villa don’t have sea view, Pool in Villa is Max 1 mtr Deep, breakfast for 5 Star Hotel is small and Food Not frech, orange juice they don’t offer, Dinner Taste not so good, 2 h later Check out they refused without reason, The hotel garden was partly not maintained,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Quynh PAGM, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Droege and Ms. Thuan,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We value all guest comments as they help us enhance our services. There seems to have been a misunderstanding regarding the sea view, none of our room descriptions indicate they have such a view as it is the resort public spaces which have the sea view not the villas. We apologize for any confusion about this feature.We have also reviewed the description of our villa plunge pool and feel that the actual depth that is consistent with our description. It is most unfortunate that this size did not meet your expectations. Your comments regarding breakfast will be considered together with all our guest feedback as we continue to evolve our offering to meet the needs of our guests and we thank you for the input. On the matter of the request for a complimentary late check out, please accept our apologies for the delay in response, while this is always subject to the hotel discretion the response should have been provided in a more timely manner. We appreciate your feedback as it helps us continuously improve. If you have any further concerns or suggestions, please feel free to reach out directly. Thank you again for your comments. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Best regards,Azerai Ke Ga Bay Family
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2024 par Quynh PAGM, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Chien Fan,Thank you for rating your stay at our resort. We are sorry to hear that your experience did not fully meet your expectations.We attempted to contact you via your provided phone number but were unable to reach you. We would greatly appreciate any feedback you could provide to help us understand how we can improve our services. Please feel free to contact us via email at reservations.kegabay@azerai.com or by phone at +84 252 368 2222 at your convenience. We are always here to listen and aim to enhance our guests' experiences.Best regards,Azerai Ke Ga Bay Family
5 sur 5
par un voyageur de Ho Chi Minh City

Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
Good place to relax, but not much to go around. Nothing there
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Quynh PAGM, Gestion de l’hôtel
Dear Stephane,Thank you for your feedback!While it's true that our location is more about peace and relaxation, we also offer in-house activities like kayaking, petanque, badminton, table tennis, board games, junior activities for kids and operate local tours to discover the fish market, the salt fields, dragon fruit farm, the mountain or destinations in Phan Thiet city. We're committed to enhancing the experience for all our guests. Looking forward to welcoming you in the near future.Azerai Ke Ga Bay Family
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Quynh PAGM, Gestion de l’hôtel
Dear John,Thank you so much for giving us a perfect rating!We appreciate your support and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon!Best Regards,Azerai Ke Ga Bay Family