Note fondée sur 214 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Overrated - Not worth the $$
Publié le 14 juin 2021 sur Hotelsbed was hard as a rock, absolutely awful for a $600 a night hotel..golf courses were beautiful though
par un voyageur
Publié le 30 mai 2021 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 mai 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 mars 2021 sur Expedia
I didn’t like the room I didn’t like the staff or how you pay so much to pay more the activities there
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2021 par Nicole S., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a score. We would like to apologize for any inconveniences that occurred during your stay to give us a 1. Our rooms were all remodeled in 2020. We hope this does not deter you from returning.
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2021 par Nicole S., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a score. We would like to apologize for any inconveniences that occurred during your stay to give us a 2. We hope this does not deter you from returning.
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2021 par Nicole S., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a score. We would like to apologize for any inconveniences that occurred during your stay to give us a 1. We hope this does not deter you from returning.
par un voyageur
Publié le 1 févr. 2021 sur Expedia
Even with COVID amenities were available with some limitation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2021 par Nicole S., Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the positive feedback, hope to see you again soon :)
par un voyageur
Publié le 26 janv. 2021 sur Expedia
Wow. Overpriced, pool not like the pictures...
crowded pool area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2021 par Nicole S., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us feedback. We would like to apologize for any inconveniences that occurred during your stay to give us a 3. The pictures of everything we offer are taken on our property, so I am confused how the pool does not look like the picture but, we hope this does not deter you from returning.
par un voyageur
Publié le 25 déc. 2020 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 nov. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2020 par Nicole S., Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive rating! We hope you come back and stay with us again :)