Note fondée sur 944 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
77 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Tout à bien été
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Très bonne endroit
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 nov. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2021 sur Hotels
Hotel correct. Bon rapport qualité prix. Choix des créneaux de petits déjeuners limités en raison du Covid
4 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité prix

Publié le 22 août 2021 sur Hotels
L’hôtel est confortable et propre , le quartier est calme et l’équipe est accueillante. En revanche, la voiture est indispensable pour aller en ville et la décoration est vieillissante.
5 sur 5
par un voyageur

Bien

Publié le 15 août 2021 sur Hotels
Proche du centre ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2021 par Julia Stendel (Guest Relations) , Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for your feedback. We are glad that you enjoyed our close location to the city centre. We would be happy to welcome you again soon. Best regards, Julia Stendel (Guest Relations)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2019 sur Hotels
Gros hôtel. Attente un peu longue pour le check in. Un petit peu bruyant côté autoroute. Excellent petit déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2019 par Julia Stendel (Guest Relations), Gestion de l’hôtel
Dear Raphael, thank you for taking the time for writing a review. We are pleased that you have spent a pleasant stay with us at the Holiday Inn. Unfortunately the check-in took a bit longer. Especially on holidays or when the hotel is fully booked it can get a bit busier. We want to apologize for the inconvenience you have had during your stay with us. It would be our pleasure to welcome you again as our guest in the future. Best regards, Julia Stendel (Guest Relations)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2019 sur Hotels
L'hotel était dans l'ensemble bien. Nous ėtions dans "l'annexe de l'ėtablissement", les chambres ont besoin d'être refaite et l'absence de climatisation se fait ressentir lorsqu'il fait chaud. La picine n'est pas tres grande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2019 par Julia Stendel (Guest Relations), Gestion de l’hôtel
Dear Valerie, Thank you for your feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us. Our house offers rooms of different categories and equipment. Rooms from the Standard plus category have air conditioning. Please ask for our other room categories on your next booking. We have already started with the renovation of our hotel - please do not hesitate to ask for an already renovated room on your next booking and we will realize your wish whenever the booking situation allows. It would be our pleasure to welcome you again as our guest. Kind regards, Julia Stendel (Guest Relations)
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2019 sur Expedia
J’ai réservé un lit double et on me donne deux lits simples !!! Vraiment déçue de l’attitude Du personnel très arrogant!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2019 par Julia Stendel (Guest Relations), Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your review. We regret that we could not meet your expectations and that some members of our team did not leave a positive impression. Friendliness and hospitality are particularly important to us, thus we kindly ask you to inform us in similar situations directly so that we are able to talk with our colleagues about it and improve things. Of course we are happy to accommodate your special wishes, whenever the booking situation allows. It would be our pleasure to prove better service during your next stay. Kind regards, Julia Stendel (Guest Relations)