Note fondée sur 912 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Très bon hôtel, personnel accueillant, petit déjeuner au top!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Xavier,Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel in Hamburg soon!Your H-Hotels team,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2023 par Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Liebe Christine, vielen Dank für Ihre positive Bewertung, die Sie für unser Hyperion Hotel geschrieben haben. Wir freuen uns, dass Sie eine schöne und angenehme Zeit bei uns verbracht haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns im schönen Hamburg begrüßen zu dürfen. Ihr Team von den H-Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Safe choice, all good !

Publié le 10 août 2022 sur Hotels
All good. Always a safe choice hotel, clean. Breakfast is awesome and the location is rather practical.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2022 par Christina Dinklage - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kevin, We are thrilled to see your super rating and more than happy to know that your time at our hotel was associated with such great impressions. Please come back again someday and allow us to enable your future visit just as delightful. Best regards, Your H-Hotels Team, Christina Dinklage – Online Reputation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2022 sur Expedia
This place is amazing, people who works there are amazing the infrastructure worth the price. Hyperion make you feel at home. Thank you guys for everything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2022 par Christina Dinklage - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lina, Thank you very much indeed for your nice rating. We are very delighted to read that you have enjoyed your stay in the hotel as well as our facilities and our staff friendliness. Our sole focus is to provide a flawless and excellent service and facilities to our valued guests and to contribute towards a memorable stay. We look forward to welcome you again. Best regards, Your H-Hotels Team, Christina Dinklage – Online Reputation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2022 par Christina Dinklage - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Hermelan, Thank you very much for your very excellent review. We are pleased to have achieved the success 100% guest satisfaction. You are always welcome to our hotel! Kind regards, Your H-Hotels Team, Christina Dinklage – Online Reputation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2022 par Christina Dinklage - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jan, Thanks a million for choosing our hotel for your trip to Hamburg. We are delighted that your positive impressions made you give us such a brilliant rating. Please recommend us and come back soon for another fantastic stay. Best regards, Your H-Hotels Team, Christina Dinklage – Online Reputation Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2022 par Christina Dinklage - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lukaz, Thank you for taking the time to review our hotel. It is great to hear that you enjoyed your stay with us here at HYPERION Hotel Hamburg. We hope you will come back and visit us soon. Kind regards, Your H-Hotels Team, Christina Dinklage – Online Reputation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2021 par Christina Dinklage - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Lieber Gast, vielen lieben Dank für Ihren Besuch und die super Bewertung. Unser Team bemüht sich stets unseren Gästen eine wundervolle Zeit zu ermöglichen und wir freuen uns, dass uns dies erfolgreich gelungen ist. Kommen Sie uns gerne wieder besuchen – wir freuen uns schon auf Sie! Herzliche Grüße - Ihr Team von den H-Hotels, Christina Dinklage – Online Reputation Manager
5 sur 5
par un voyageur de Frankfurt

Publié le 22 févr. 2020 sur Expedia
Hyperion is not far from central station. Good SPA Massage sauna ....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2020 par Your H-Hotels Team, Gestion de l’hôtel
Dear Lina, Thanks a million for sharing the beautiful impressions of your recent stay with us and our future guests. We are thrilled about your fantastic rating and the lovely words confirming your appreciation for our conveniences which made your abidance so delightful. Please come back soon and re-experience our excellent service as well as warm hospitality. We can't wait to meet again. Best regards, Your H-Hotels Team, Christina Dinklage – Online Reputation Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2020 par Ihr Team von den H-Hotels, Gestion de l’hôtel
Lieber Gast, ein ganz herzliches Dankeschön an Sie für Ihre schöne Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie bei uns zufrieden waren. Hoffentlich führen Ihre Wege Sie recht bald wieder nach Hamburg und in unser Haus. Bis dahin wünschen wir Ihnen alles Gute. Viele Grüße aus Hamburg - Ihr Team von den H-Hotels, Christina Dinklage – Online Reputation Manager