Note fondée sur 342 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2019 sur Expedia
Très bon petit déjeuner.
La chaleur insupportable de la chambre située sous les combles malgré le ventilateur mis à notre disposition.
L'installation de la climatisation semble incontournable car sinon, l'hôtel est parfait (déco, propreté, espace)
par un voyageur
Signature Hotel
Publié le 27 août 2019 sur HotelsSo fantastic and smart hotel. I rate it to 4 stars with no doubt. Only one problem theres no Air conditioner.
par un voyageur
Publié le 17 août 2019 sur Expedia
par un voyageur
Good value
Publié le 8 août 2019 sur HotelsGood bed, very decent breakfast. Missed having a kettle in the room however you can get hot water in the restaurant. They have an elevator and free parking.
par un voyageur
Accueil sommaire mais hôtel confortable
Publié le 26 juin 2019 sur HotelsAccueil sommaire mais hôtel confortable
Bon restaurant juste à côté
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
The hotel and its facilities were badly worn, room service poor - the room was poorly cleaned and the bathroom facilities badly worn. There was no drinks vending machine - the hotel restaurant closed early and there were no restaurants in the area.
Bad experience
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Good for overnight stay
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Gut geeignet als Zwischenübernachtung auf der Reise.
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
This was the worst hotel we have ever stayed in. The reception was poor at best, the room was very basic and not very clean, a room for 2 with 4 beds. There was no soap or shampoo or other niceties. The local train station was right out side the bedroom window and the trains were constant and noisy. There was no indication of a car park, you had to find that yourself. This was our first experience of booking through Expedia and after this we are not tempted to try again.