Note fondée sur 825 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par Theresa, Gestion de l’hôtel
Dear Anne-Catherine,thank you for getting full marks about your recent stay.We do hope to have the pleasure of welcome you soon back.With best regards from Hamburg,Theresa ErdmannGuest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 31 août 2022 sur Hotels
Convenable séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2022 par Janne, Gestion de l’hôtel
Dear Parfait liboire, thank you very much for taking the time to review your last stay in our hotel. Im glad that you had a pleasant visit. We would be delighted to welcome you again very soon. With kind regards, the Radisson Blu Hamburg team
par un voyageur
Publié le 6 août 2021 sur Hotels
La chambre réserver n'était pas la bonne ont nous a donner une chambre standard et sale.
Après réclamation cela s'est arranger. Le parking est parfait pour les twingo et fiat 500.
J'ai connu des 4.5 Etoiles meilleurs
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2020 par Theresa Erdmann, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank das Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt im Radisson Blu Hamburg zu bewerten.
Es freut uns zu lesen, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten.
Wir hoffen Sie bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.
Mit besten Grüßen und bleiben Sie gesund,
das Front Office Team
par un voyageur de Paris
Publié le 9 août 2020 sur Expedia
Certes nous sommes en période de covid mais cela n excuse pas tout.
Les travaux devant l hotel ne sont pas decris en avance alors qu ils rendent l accès difficile
Le personnel d accueil lent et hostere
Les avantages vip ne sont pas accordes
Dans la chambre pas de peignoire
Plus de menage ok en raison du covid mais alors pourquoi ne mettre a disposition des clients qu une dose microscopique de produits de toilette
Le petit dejeune est correct mais le meme tous les
Jours
Le personnel est en nombre insuffisant meme s il y a moins de clients il y a un minimum et devoir faire la queue à chaque fois est médiocre
Une deception
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Luca Engel, Guest Relations Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Laiwah,Thank you so much for your positive review! We're delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to the Radisson Blu Hamburg soon!Best regards,Luca EngelGuest Relations CoordinatorRadisson Blu Hamburg
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Luca Engel, Guest Relations Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear M,Thank you so much for your positive review! We're delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to the Radisson Blu Hamburg soon!Best regards,Luca EngelGuest Relations CoordinatorRadisson Blu Hamburg
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Luca Engel, Guest Relations Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you so much for your positive review! We're delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to the Radisson Blu Hamburg soon!Best regards,Luca EngelGuest Relations CoordinatorRadisson Blu Hamburg
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Very good location for us and our two dogs. Great park to Walk Them in next door to the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Luca Engel, Guest Relations Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Thomas,thank you very much for your kind review - we appreciate your feedback as well as the kind words regarding our location! Dogs are welcome in the Hotel and well be glad to have you again!Kindest regards,Luca EngelGuest Relations CoordinatorRadisson Blu Hambrgu
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Et ganske fin Hotel, men langsom indtjekning og udtjekning. Mangelfuld information omkring parkering og meget dårligt WIFI
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Luca Engel Guest Relations Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Kenni,thank you for leaving a review. We apologize as sometimes there can be a little delay in the check in / check out when a lot of guests come together. We always strive to work as efficient and service oriented as possible. Our Wi-Fi is considered top-notch speed and was recently renewed, but it is unfortunate it did not meet your expectations.Wed love to welcome you another time for an excelent stay!Kindest regards,Luca Engel Guest Relations Coordinator