Note fondée sur 884 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Radisson Blu HH Airport Team, Gestion de l’hôtel
Dear Caroline,we are sorry to know that we could not meet your expectation, we would like to know more about it in details, and request you to politely contact the Hotel directly and ask for Front Office Manager. We hope we can clarify the issues faced and hope to get a second chance to show you from our better side.Regards
par un voyageur
Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
Parfait pour l'aéroport.. juste a quelques pas. Beau buffet déjeuner inclus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Radisson Blu Hotel, Hamburg Airport Team, Gestion de l’hôtel
Dear Denis, We appreciate your feedback and are glad you enjoyed your stay. Thanks for choosing us and we look forward to having you back soon! Radisson Blu Hotel, Hamburg Airport Team
par un voyageur
Publié le 12 août 2023 sur Hotels
par un voyageur
Excellent hôtel très pratique
Publié le 12 mars 2023 sur HotelsTrès pratique en face de l’aéroport. La chambre est d’un grand confort et très bien décorée/aménagée. Je recommande le restaurant qui est excellent, notamment le cheesecake qui est d’un niveau d’un grand restaurant !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2023 par Radisson Blu Hotel Airport, Gestion de l’hôtel
Cher Moussa,Merci pour vos commentaires concernant votre séjour au Radisson Blu Hotel, Hamburg Airport. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour parmi nous et espérons vous accueillir de nouveau dans notre hôtel dans un proche avenir.Si nous pouvons vous aider davantage, n'hésitez pas à nous contacter.Cordialement,Radisson Blu Hotel, Aéroport de Hambourg
par un voyageur
Publié le 29 août 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2022 par Jelena, Front Office Clerk , Gestion de l’hôtel
Hi Gerard, thank you for your positive feedback! We hope to see you soon in our hotel! :)
par un voyageur
Publié le 29 janv. 2022 sur Hotels
Resto pas terrible. Peu aimable.
Le reste est bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2022 par Myleen , Gestion de l’hôtel
Dear Dathy,
Thank you for your feedback. We are pleased that you enjoyed your stay with us. Even if your restaurant stay wasn't as expected and within our policy.
We hope that we can welcome you back as our guest if your travels bring you back to Hamburg.
Please do not hesitate to contact us if we can assist you in any way.
See you soon again and best Regards
your Radisson Blu team
Myleen Wirch
par un voyageur
Non respect des controle COVID!
Publié le 6 déc. 2021 sur HotelsAcceuil trés moyen au bar et règles sur port du masque non respecté au Petit déjeuner ou pas de controle pour Pass Sanitaire pour 3 hommes qui se sont servis directement ss protection, c'est open bar,
Chambre correct même si climatisation sdb et chambre un peu forte .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2021 par Conrad, Gestion de l’hôtel
Dear Garo,
Thank you for choosing to stay with us, and for taking the time to share your feedback on your experience at Radisson Blu Hamburg Airport.
We are disappointed to hear that your stay did not live up to your expectations and that there were various challenges you have encountered during your stay, for which we would like to apologize.
We have taken note of your comments and I like to point out that we take the Covid-19 regulations very seriously. Currently, we only accommodate vaccinated or recovered guests in our hotel. We do check the status at check-in so there is no need to check this again at breakfast or in the restaurant if they are in-house guests.
I do hope that you will visit us again in the future.
Warm regards,
Conrad Geske
General Manager
par un voyageur
Publié le 1 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2021 par Conrad, Gestion de l’hôtel
Dear Patrice,
Thank you so much for sharing your beautiful feedback about your stay with us.
We really do pride ourselves in the unique hotel that the Radisson Blu Hamburg Airport is and the service that we offer, so seeing guests appreciate this really means a lot.
We hope your travels will return you to Hamburg again one day and enjoy all the wonderful features in and around the hotel.
Best Regards,
Conrad Geske
General Manager
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2021 sur Hotels
En transit pour attendre un avion. La proximité avec l'aéroport est parfaite. Chambre parfaite car bien situé par rapport à l'aéroport, pas de bruits liés aux avions.
Toutes les attentions sont parfaites : Café, thé, bouteille d'eau.
Simplement Parfait, j'espère pouvoir y retourner.