Note fondée sur 243 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 avr. 2024 sur Expedia
Propreté négliger
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Ken Desai, Gestion de l’hôtel
Thank you for your time and gave us a feedback.
par DAVID de LA BRIONNERIE
Minable !!! Passez votre chemin
Publié le 14 févr. 2016 sur Hotelspersonne à la réception, chambre vieillotte et glaciale petits déjeuner frugal au compte goutte À EVITER
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
On the third day of staying in the hotel, there was no hot water. I called to let them know and they responded very quickly with information about the plumber coming quickly to fix the problem. Then they returned a call to me personally apologizing for not having hot water through the night there was actually just trickles until left. They Did not offer to subtract any price from my stay. I left the next day without a shower, but it was not the end of the world. Otherwise, the water was always very powerful and hot from the shower, which was nice!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Ken D, Gestion de l’hôtel
We are so thankful for your understanding. We are taking necessary step to resolve this ASAP. Thank you for your feedback. We will see you again for your future stay in Hamilton. AL
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par KD, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par KD, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Not the best
Publié le 28 juill. 2024 sur HotelsThe first room we were assigned was not cleaned. The second room was occupied by a large dog on the bed. The third room was ready. The front desk lady did a great job. Would not stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Ken Desai, Gestion de l’hôtel
We are so sorry for inconvenience. Our morning shift employee didn’t feel that morning, it was a health issue that he didn’t realized that it was effecting his work. We would love to see you guys back if you could gave us another chance.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par KD, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Kinda run down, but very affordable and clean. Staff was personable! Attached to a mexican restaurant. Not good free breakfast from hotel :/
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par KD, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are sorry that we didn’t meet your expectations.
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Always friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par KD, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
We like staying here every time we come to Ramp. Staff is super nice and friendly. Rooms are newly remodeled and clean. It is an older hotel and they are making repairs and fixing up but very welcoming to guests and go above and beyond to host The Ramp Attendees. The kids love the pool and it is a safe and fun environment.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par KD, Gestion de l’hôtel
We loved to make each guest happy. Thank you for sharing.