Note fondée sur 591 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
77 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2023 sur Expedia
A besoin dun coup de peinture !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2023 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2023 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2022 sur Expedia
Rien de plus à dire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2022 par Debbie, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us. We encourage all of our guests to inform us if they have any problems or issues while they are staying with us so that we can address the issue before they check out.If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 519-426-2125.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,Best Western Little River InnHotel ManagementBest Western Little River Inn
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2022 sur Expedia
Endroit tranquille et parfait emplacement pour la piscine!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2022 par debbie, Gestion de l’hôtel
Bonjour Alain: Merci d'avoir complété notre sondage. Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous et nous espérons vous revoir? Bien à vous dans l'hospitalité, Debra Burk, CFDM Responsable des opérations
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2022 par Debra Burk Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing us with your review following your recent stay at our hotel. We appreciate what you have to say and hope to have you return any time that you find yourself in our local area! Take Care and Stay Safe!
4 sur 5
par un voyageur

Bien

Publié le 25 juill. 2021 sur Hotels
Nous comprenons qu'il n'y ait pas de ménage lors de notre séjour. Toutefois, il aurait été apprécié d'avoir plus qu'un savon à notre arrivée puisque nous sommes restés plusieurs jours. Quelques collations pour déjeuner. Piscine en rénovation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2021 par Tiffany, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for you review of your recent stay with us. We greatly appreciate your feedback. If there is ever a need for any additional amenities, please feel free to contact the front desk at any time during your stay, day or night. They will be more than happy to provide you with any required necessities such as Soap, Hair care products, toothbrush/paste and more. The disappointment with regards to our swimming pool area being closed this season due to the ongoing pandemic affecting everyone is deeply felt by all. We hope to have this area open for the summer seaon in 2022.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2021 sur Expedia
Pas de piscine, malgré qu'il est écrit sur le site... Très décevant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2021 par Debra Burk Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Good Morning: Thank you for taking the time to complete our survey regarding your recent stay at our property. I know it can be frustrating when you don''t find what you are looking for when you arrive at your hotel. That being said, the closure of our pool is listed on all websites. We are sorry about the situation and hope you visit us again. Our pool will definately be opened for the 2022 season. Sincerely, Best Western Little River Inn Management
3 sur 5
par un voyageur de Hamilton

Publié le 9 mars 2020 sur Expedia
Le hall d'entrée est très beau et facile d'accès. Le personnel est très accueillant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2020 par Tiffany, Gestion de l’hôtel
Thank you Very Much! We are glad that you enjoyed your stay with us! Hope to have you returning soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2019 sur Expedia
Le service à la clientèle très courtois, drôle et accommodant ! La chambre super propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2019 par Tiffany, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind Review! We are so happy to read that you enjoyed the Staff and Guest Room accommodation! We hope to see you again very soon!