Note fondée sur 835 évaluations de clients

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3,5 sur 5
49 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Des efforts à faire pour l'acceuil.

Publié le 31 oct. 2019 sur Hotels
L'hôtel très correct, bien placé et spacieux. Par contre l'acceuil très froid et sans aucun sourire. On ne se sont pas le bienvenus, plutôt le contraire. Il faut savoir également que Internet passe très mal dans les chambres du fond. D'être obligés d'aller dans la cour pour capter les e-mails, pas top. Sinon tout aller bien.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2019 sur Hotels
literie moyenne, équipement moyen ( pas de climatisation comme prévu à la reservation) accueil moyen
4 sur 5
par Sylvain et Louise de Québec

Complet, propre avec bain à remous privé....

Publié le 10 déc. 2013 sur Hotels
Nous avons passé 3 jours Grosvenor Motor Inn. Notre studio offrait entre autre un grand bain a remous privé fonctionnel. L'eau chaude ne manque pas et tout est relativement propre... La piscine privée est propre et des serviettes sont offertes sur place. Nous avons aimé notre séjour...
5 sur 5
par un voyageur

Highly Recommended

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
The great guy at reception allowed me to change my room to a downstairs room due to a knee problem. Upgraded at no extra cost. Would definitely stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par sahad, Gestion de l’hôtel
Hi Kim,Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear that our reception team could assist you and make your stay more comfortable. We always strive to go the extra mile for our guests, and we're glad we could accommodate your needs. We look forward to welcoming you back on your next visit!Thanks,Grosvenor Motor Inn
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
My accommodation was wonderful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par sahad, Gestion de l’hôtel
Hi Jeremy,Thank you for your lovely feedback! We’re thrilled to hear that you had a wonderful stay with us. It was a pleasure hosting you, and we hope to have the opportunity to welcome you back soon!Thanks,Grosvenor Reception Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Great stay, great property and well loacted
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par sahad, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback! We’re so glad you enjoyed your stay, the property, and our convenient location. It’s always a pleasure to hear from satisfied guests, and we look forward to welcoming you back soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Wotif
Lots of hassle about $200 bond required although room had been paid for in full before we arrived. Not the fault of staff who were very polite. Bad management. Room was clean and bathroom ok but a dearth of what is usually provided. Toiletries sparse to say the least. Shower inconvenient without any place for soap or shampoo. Only one pillow
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par sd, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced regarding the bond and the lack of amenities in your room. While we're glad to hear that our staff was polite, we regret that certain aspects of your stay did not meet your expectations. We take your comments seriously and will address these issues with our management team to ensure improvements are made. We appreciate your input and hope you'll consider giving us another chance in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de St Andrews

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Dirty floor, need spare towels, front of fridge damaged and small bottle of milk would be good.