Note fondée sur 388 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
71 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
The bed was soft not my personal preference.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
The TV remote was hard to operate and the channel package was limited.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Excellent beds! Wish it's possible to run the HVAC fan continually.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
Very quiet and comfortable! Good continental breakfast!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
Very friendly staff. And clean. Small breakfast but glad they offer one.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
This is not a legitimate motel and should not be on Expedia for unsuspecting people like my poor sister, who will be 60 in a few weeks and is physically disabled......she called me for help and all I could hear were people screaming and yelling at her, it sounded like a crazy dangerous place. I told her to get the heck out of there and paid for her and my nephew to go to Quality Inn where they had no problems.