Note fondée sur 963 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
70 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2023 sur Expedia
DÉCEVANT!!! L’hôtel est délabré, très vieux. Pas insonorisé du tout. Dans la rue d’en bas, c’est la fête tous les soirs du week-end, les personnes crient, font du bruit avec leur voiture, des bagarres, la police, … On n’a pas dormi du tout. Dès le hall d’entrée c’est la déception. Rideaux délavés, tapis moisis, murs sales. Ça ne vaut pas du tout un 4 étoiles. C’est plutôt un motel. Il faut absolument revoir le classement de cet « hôtel ».
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par RECEPTION, Gestion de l’hôtel
Dear Miryam,Sorry for inconvenice on your stay. Our hotel is situated on city central so roadside noise is uncontrollable and not in our hand . We have noted down your feedback and send to departmental head for the improvement .We assure you for the best service for the next time if you give us a chance.Thank you for the feedback .Kind RegardsVR HAMILTON TEAM
2 sur 5
par un voyageur

Je n'y retournerai plus jamais.

Publié le 18 janv. 2023 sur Hotels
Désolé de dire que nous avons été désagréablement surpris par cet hôtel. Les photos publiées sur le site ne sont pas à jour. L’hôtel est vieux, pas forcément bien entretenu, notre chambre immense était correcte sans plus avec des murs sâles. La moquette sens mauvais, notre chambre faisait face à des cuisines de restaurant bruyantes avec vue sur un mur. L'arrière de l’hôtel est affreux, le garage est bordélique, le couloir d'accès entre l'arrière du bâtiment et la réception sentait mauvais. Très très déçu. Nous étions en fin de séjour. Heureusement que c'était pour une nuit seulement. Le personnel est sympathique, c'est tout.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2023 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing VR Hamilton Hotel. Please accept my sincere apologies for all the challenges that you had to face during your stay with us. Your valuable comments have been taken down and surely will be delivered to all the departmental heads for further improvements. We hope that you will again give us a chance to change your opinion about our hotel. We appreciate your time for posting valuable feedback about our hotel. With Regards VR Hamilton Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2020 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Allain, Thank you for your feedback. Best Regards, Pari Sagar Assistant Hotel Manager VR hamilton Hotel
3 sur 5
par un voyageur

Prix bas , service minimum, propre

Publié le 15 janv. 2019 sur Hotels
Hôtel bien situé mais ascenseur en panne, pas d’air conditionné, vieux mais propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2019 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing VR Hamilton for your recent stay and posting a valuable feedback for us. Your feedback is important to us and serves us as a tool required for improvement. With Regards Front Office Manager
4 sur 5
par Catherine

Trés bon hotel en plein centre ville d'Hamilton.

Publié le 24 déc. 2017 sur Hotels
Trés bon hotel en plein centre ville d'Hamilton. Chambre spacieuse, lit confortable, salle de bain avec baignoire, au calme. Personnel agréable. Seul soucis : le wifi qui marchait vraiment trés mal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2018 par Steve, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing VR Hamilton for your recent stay and posting a valuable feedback for us. Your feedback is important to us and serves us as a tool required for improvement. With Regards Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
We have stayed here many times it is very central close to all restaurants, bars and shopping, there is parking for $20 for the stay which is very convenient because there is a parking meter charge on Saturdays in city. Don’t expect 4 star but it suits our needs and the staff are very helpful. Gail.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par VR Hamilton, Gestion de l’hôtel
Dear Gail, Thank you for staying with us at VR Hamilton Hotel & for sharing your experience. We are glad to know that you enjoyed your stay with us! We appreciate your time for posting valuable feedback about our hotel & we hope to see you again on your next visit. Kind Regards - VR Hamilton
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Lastminute
Place needs a complete update very old and tired.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par VR Hamilton, Gestion de l’hôtel
Dear Ian, Thank you for staying with us at VR Hamilton Hotel and for sharing your experience. We appreciate you for giving us feedback. Kind Regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Wotif
Great grand rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par reception, Gestion de l’hôtel
Dear Troy,Thank you for the review.Kind RegardsVR Hamilton
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Wotif
I was booked in for 7 nights and stayed for 2. The accommodation is run down, the rooms are dingy and had an unpleasant odour. The walls were like paper and you could hear the people in the room next to you. Consider booking elsewhere.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par reception, Gestion de l’hôtel
Dear Jason, Thank you for staying with us at VR Hamilton Hotel and for sharing your experience. Please accept our sincerest apologies for all the inconvenience. We respect your opinion about our hotel and we are sorry that we didn't meet your expectations. We appreciate your time for posting valuable feedback. Kind Regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
2 people staying. Told could only have 1 room key. Guy behind the desk was intially unhelpful. Changed his tune when i said won't be staying there again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par reception, Gestion de l’hôtel
Dear Maree,Sorry for the experience you had in reception . We will guide the reception person to be friendly and guide the guest in good manner.We will ensure it wont happen again. Hope to see you on next visit .Kind RegardsVR Hamilton