Note fondée sur 474 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Quiet place near shopping and dinning.
4 sur 5
par un voyageur

No free breakfast

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
We loved the room. We wanted breakfast but there wasnt a free continental breakfast and the restaurant area was not open for even the purchase of breakfast. Overall great stay. We went to IHOP instead
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
I prepaid for hotel through Hotels.com and was charge for the room a second time plus incidentals. I was promised a refund. However upon checkout was advised that the charges of $20 and $130 were authorization charges that should fall off within the next couple of days. I was extremely disappointed and will not be going back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Outstanding service all around! Thank you for making my stay pleasant!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Friendly and welcoming
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotel Staff, Gestion de l’hôtel
Thank You for that wonderful rating
2 sur 5
par un voyageur

Gotta do better!!

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Upon arrival, the computer system was down. We left and came back only to find out that the room key machine wasn’t working. During check-in, we weren’t informed about the policy regarding every other day room service. Therefore, we had to call the front desk for fresh towels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotel Staff, Gestion de l’hôtel
Thank You for the feedback. Yes indeed the key system was out due to a nationwide outage, we apologize for the inconvenience
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotel Staff, Gestion de l’hôtel
Thank You