Note fondée sur 814 évaluations de clients

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4,7 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2022 par KGGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel and for the great review. We are so pleased you enjoyed your stay. We look forward to seeing you back in the Finger Lakes Region soon. Best Regards, Karen Guinan General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité / prix

Publié le 4 mars 2022 sur Hotels
Hôtel propre et personnel agréable. Petit dej correct mais si comme nous vous n'aimez pas le sirop d'érable et la confiture pas d'autre option!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2022 par KGGM, Gestion de l’hôtel
Cher Laurène, Merci d’avoir choisi notre hôtel et pour la merveilleuse critique, époque si heureuse que vous avez apprécié votre séjour. Nous espérons vous revoir à Hammondsport dans un proche avenir. Cordialement, Karen Guinan Directrice générale
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2019 sur Expedia
propre, bien situé...bon déjeuner lit comfortable....cependant clim difficile à gérer soit trop chaud ou trop froide
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2019 par KGGM, Gestion de l’hôtel
Merci de rester avec nous. Nous sommes désolés de votre expérience avec le thermostat de chambre. Nous sommes toujours prêts à aider si nécessaire. Nous espérons que vous avez apprécié votre séjour dans les Finger Lakes et que vous reviendrez nous rendre visite ultérieurement. Meilleures salutations, Karen Guinan Directeur général
5 sur 5
par Fabienne

Publié le 13 août 2017 sur Hotels
Bon Hotel personnel sympathique bon rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2017
Merci pour le 5 étoiles! Nous vous apprécions sincèrement comme notre invité. Meilleures salutations, Karen Guinan Directeur général
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mars 2024 sur Expedia
The amenities are perfect!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par KGGM, Gestion de l’hôtel
Dear Wendy,Thank you for choosing our hotel and for the wonderful review. We are so pleased you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again in the near future.Best Regards,Karen GuinanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
I think it would be perfect with a USB charging port!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par KGGM, Gestion de l’hôtel
Dear Jane,Thank you for choosing our hotel and for the wonderful review. We are so pleased you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again in the near future.Best Regards,Karen GuinanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par KGGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par KGGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Good breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par KGGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
The hotel was very clean. There is a fireplace in the lobby with lots of cozy seating. The dining area was very nice, clean and had a good assortment of breakfast food. Our room was spacious, very clean and the bed was very comfortable. We enjoyed the village of Hammondsport and touring the wineries! We will stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par KGGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.