Note fondée sur 85 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
值得再来
Publié le 14 févr. 2021 sur Hotels非常好好的住宿体验。下次还会优先开元
par un voyageur
Publié le 23 nov. 2019 sur Hotels
有機會,下次還會去住
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2019 par Leo, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,您好!感谢您选择入住杭州开元名都大酒店。住在名都,您不仅可以尝江南味道早餐、还可以玩真枪射击、喝麦芽Whisky,享云端SPA、品中国好茶,体验超棒哦。尽享更多开元关怀,我们在这里等你哦。衷心期待您的再次光临和体验,祝您生活愉快!
par un voyageur
Publié le 27 oct. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Poor temperature control
Publié le 3 oct. 2019 sur Hotelsair conditioner was not properly operated.
It's so hot in the room as well as hotel lobby.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2019 par 杭州开元名都大酒店, Gestion de l’hôtel
Dear guests,Hello! Dear guests, Thank you very much for choosing Grand New Centry Hotel HangZhou. I'm very sorry that I couldn't bring you a good check-in experience. I hope you will encounter any problems or opinions during your next check-in. We welcome you to share with us in the first place so that we can solve them for you in time. Kaiyuan hotel, enjoy what you think, we sincerely look forward to your coming again.
par un voyageur
Publié le 1 août 2019 sur Hotels
par un voyageur
A good value place to stay
Publié le 25 févr. 2019 sur HotelsThe hotel was very satisfactory
par un voyageur
욕실에서 반신욕하면서 티비를 볼수 있음. 화장실에 티비스피커가 연결되어 있음
Publié le 24 janv. 2019 sur Hotels주위에 편의점은 없습니다. 다만 맞은편에 백화점이 있어서 지하 먹거리, 마트가 있어서 좋습니다.
par un voyageur de 日本
Publié le 12 nov. 2018 sur Expedia
綺麗なホテルでした。英語が通じないことがありましたが、スマートフォンの翻訳機能を使われていたので、問題無く話ができました。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2018 par Leo, Gestion de l’hôtel
亲爱なる賓客、こんにちは。私达の支持を心から感谢します。あなたの理解と包容、小元は心に感动します。あなたのご好评とご褒美に、小元は见て、心に喜びました。将来、より良いサービスを提供するために、私たちは絶えず向上します。ご再お越しいただきまして、お楽しみに!
par un voyageur
Comfortable bed and room.
Publié le 30 oct. 2018 sur HotelsComfortable bed and room. Breakfast and meals not the best I ever had in China, and not too much in the area but very close to subway.
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2018 sur Hotels
The stay was ok, on the 10th day stay, they logged me out the system and told me that I need to pay more for the rest of stay. After all the explanations and trips up dawn the elevator, they apologized that was their mistake. To make it up he said will have the service to deliver a fruit bowl to my room, it was never arrived. I am back Home today.