Note fondée sur 3 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
5,0 Propreté de la chambre
5,0 Service et personnel
5,0 Confort de la chambre
5,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 mai 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par Radisson Hotel Xintiandi Hangzhou, Gestion de l’hôtel
Dear guests, thank you for choosing the Radisson Hotel Xintiandi Hangzhou and sharing your stay with us. We will try our best to improve the details and quality of our service, ensure that every guest stays comfortably, and let every guest feel the warm service of the Radisson Hotel "every moment is precious". We look forward to your coming again! Greetings from the small newcomers of the Xintiandi Hotel!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2020 par Xiao Xin, Gestion de l’hôtel
Dear guests, Thank you very much for staying at radisson Blu Hangzhou Xintiandi and sharing your stay with us. I am very glad that you love the hotel. We will make every effort to ensure that the hotel's services and facilities are maintained at a high quality level, so that guests can enjoy the stay experience of "every moment is precious".Greetings from Xiao Xin at Radisson Blu Hangzhou Xintiandi.