Note fondée sur 72 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Clean rooms;not up to fire code; staff horrible

Publié le 5 juin 2023 sur Hotels
Front desk staff barely speaks english and you are not allowed into the lobby. Everything has to be done through the window. Smoke detectors not even installed. Open wires from original smoke detectors in the ceiling and found the actual smoke detector in a drawer!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par Pete, Gestion de l’hôtel
Thank you so much!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2023 sur Expedia
It was worth the money
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2023 par Pete, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2022 par Pete, Gestion de l’hôtel
Thank You.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 nov. 2022 sur Expedia
The living area was dirty, roaches were everywhere. Customer service was rude, roaches in bed. Big hole in wall. I hated this stay !! At least the water got hot.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 nov. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2022
Had a really smooth check in had no issues
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2022 par Pete, Gestion de l’hôtel
Thank you so much.
1 sur 5
par un voyageur

Worst Hotel ever!!

Publié le 6 oct. 2022 sur Hotels
When we checked into the room the staff was very pleasant! When we opened the door to the hotel the room had a musty odor, then we moved back the sheets and German Roaches were all over in the bed, and on the walls and in the bathroom, then when I told the manager and asked for a refund he said no and said I’ll give you a different upgraded room so we went to see the other room it definitely wasn’t an upgrade there were bugs in the bathroom and when I pulled the sheets back on the bed there was dried blood on the sheets and the manager told me, I’ll get you a clean sheet and I said this isn’t acceptable and walked away he told my husband well I don’t know what you expect this isn’t the Marriott, this is a cheap, affordable hotel nothing special!! I recommend you stay anywhere else!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2022 sur Expedia
This was a nice, no frills room and we had no issues or complaints.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2022 par Pete, Gestion de l’hôtel
Thank you !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2022 par Pete, Gestion de l’hôtel
Thank you.