Note fondée sur 470 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 14 mai 2022 sur Hotels
Séjour confortable ,un seul bémol la chambre n’a pas été faite durant le breackfast ils sont venus à l’heure de la sieste hors nous avions un bébé donc la chambre n a pas été faite durant notre séjour .le plateau du room service est resté devant la porte jusqu’à notre départ….
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2022 par R, Gestion de l’hôtel
Hello Christiane,
Thank you for staying with us and for your feedback.
We are pleased to read that you had a good stay.
However, we apologize for your room not being serviced during breakfast.
As per the pre-arrival message we send out 3 days prior to arrival, we aim to inform our guests that rooms will be serviced only after arrival rooms are ready but if a guest informs us about their preference, we always service the room at a time requested by the guest.
Regarding the room service tray- we will try and be more proactive.
Kind Regards,
par un voyageur
Emplacement superbe mais loin de tout.
Publié le 31 oct. 2019 sur HotelsPersonnel à la réception accueillant, staff pour le ménage aussi. Suite très spacieuse avec une vue magnifique sur la vallée et la montagne en face (suite 17). Belle cheminée au gaz et canapé confortable. Lit immense et confortable, depuis lequel on profite de la vue. Il y a une grande terrasse devant la chambre pour profiter de la vue quand il fait beau.
Par contre à cause du type d'eau il y avait des résidus dans les tuyauteries du bain à remous et on a eu la chance de trouver quelqu'un le soir pour qu'on vienne nous le nettoyer. C'aurait été vraiment dommage de ne pas pouvoir s' en servir car il était vraiment bien! Cependant pour ce type d'hotel, on s'attendrait à ce que tout soit en état de marche, ce qui n'était pas le cas (ampoule de lampadaire défectueuse, couvercle de la bouilloire qui ne s'ouvrait pas, douche à jets qui innondait partout, etc).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2019 par Lodge Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Nadege,
Thank you for staying with us and for your feedback
Thank you for highlighting these issues and we have already rectified them.
Kind Regards,
Lodge Manager
par un voyageur
Au calme pour un séjour en amoureux
Publié le 6 févr. 2019 sur HotelsAccueil agréable. Nous avions une suite de 60 m2 et terrasse. Grande salle de bains avec spa et double douche. Literie très confortable. Très calme et belle vue. A 6 km de Hanmer Springs. Petit déjeuner assez moyen. Nous n'avons pas diné sur place mais au restaurant MK en ville qui était excellent.
par un voyageur de Indian Trail
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Such a great place for a getaway! Loved the spa being right on our balcony with a view of the mountains!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par tHARINDU, Gestion de l’hôtel
Hi,Thank you for staying with us and for taking a few moments to share your feedback.We are delighted to hear your wonderful remarks on our property.Your added comments are also appreciated, as we continually strive to elevate Braemar Lodge & Spa, guest experience!Best Regards, Front Office – Reservations Manager,Tharindu Nilukshitha
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Perfect resort for just getting away from hussle and bussle.
Such a relaxing environment.
We definitely going back.
Keep up the great work
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Tharindu, Gestion de l’hôtel
Hi,Thank you for staying with us and for taking a few moments to share your feedback.We are delighted to hear your wonderful remarks on our property.Your added comments are also appreciated, as we continually strive to elevate Braemar Lodge & Spa, guest experience!Best Regards, Front Office – Reservations Manager,Tharindu Nilukshitha
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Wotif
Beautiful rooms, including the comfortable bed, beautiful spa bath and double shower. A great quiet space for a nice getaway. Great that we could access sky and Netflix. We would definitely come again, we lived out stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Tharindu, Gestion de l’hôtel
Hi,Thank you for staying with us and for taking a few moments to share your feedback.We are delighted to hear your wonderful remarks on our property.Your added comments are also appreciated, as we continually strive to elevate Braemar Lodge & Spa, guest experience!Best Regards, Front Office – Reservations Manager,Tharindu Nilukshitha
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Loved the view from the room and restaurant especially as we had a snow storm on the night we arrived and it was stunning in the morning
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Tharindu, Gestion de l’hôtel
Hi,Thank you for staying with us and for taking a few moments to share your feedback.We are delighted to hear your wonderful remarks on our property.Your added comments are also appreciated, as we continually strive to elevate Braemar Lodge & Spa, guest experience!Best Regards, Front Office – Reservations Manager,Tharindu Nilukshitha
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Tharindu, Gestion de l’hôtel
Hi,Thank you for taking a few moments to share your feedback.We genuinely regret that you were unable to experience the typical Braemar Lodge & Spa services that we are renowned for.We are extremely committed to creating excellent service experiences for our guests and look forward to another opportunity to serve you.Best Regards, Front Office – Reservations Manager,Tharindu Nilukshitha
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Another great stay at Braemar. Service stood out for me this time. My truck was boxed in and they wereire than obliging and helpful to get my vehicle out for me.
Service is always great there!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Tharindu, Gestion de l’hôtel
Hi,Thank you for staying with us and for taking a few moments to share your feedback.We are delighted to hear your wonderful remarks on our property.Your added comments are also appreciated, as we continually strive to elevate Braemar Lodge & Spa, guest experience!Best Regards, Front Office – Reservations Manager,Tharindu Nilukshitha
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Wotif
Unfortunately they need to replace bed very saggy middle and gave me a sore back and trip to osteopath. Toilet under rim gross you could see how dirty it was from spa bath and in the mirror. Did love the grand spacious room and own spa pool.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Tharindu, Gestion de l’hôtel
Hi,Thank you for taking a few moments to share your feedback.We genuinely regret that you were unable to experience the typical Braemar Lodge & Spa services that we are renowned for.We are extremely committed to creating excellent service experiences for our guests and look forward to another opportunity to serve you.Best Regards, Front Office – Reservations Manager,Tharindu Nilukshitha