Note fondée sur 835 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Hanoi
Publié le 15 oct. 2019 sur Expedia
Tout est excellent sauf les vins du club lounge dont la gamme n'a rien à voir avec un établissement de ce niveau
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2019 par Andrew Kim, Gestion de l’hôtel
Dear Hervé,
Thank you for staying with us and for sharing your review after the stay.
We are happy to hear that you had an enjoyable stay with us and we also well noted your comment about the wines of the club lounge. Your comment has been shared it with the Director of Food and Beverage to review for improvement.
Once again, thank you for your feedback.
We look forward to having another chance to welcome you back in the future.
Sincerely,
Andrew Kim
General Manager
Pan Pacific Hanoi
par un voyageur
Bel hotel à Hanoi
Publié le 7 août 2019 sur HotelsHotel très bien placé et mérite ces 5 étoiles. Les services sont impeccables et professionnels. Il manque juste un peu de confort au niveau du salon et un agencement trop cloisonné.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2019 par Andrew, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
I am grateful that you shared your experience here. Thank you for your feedback.
Hopefully we will have the opportunity to welcome you again soon.
Sincerely,
Andrew Kim
General Manager
Pan Pacific Hanoi
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2019 sur Expedia
Bon emplacement et personnel très agréable . Restaurant au top .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2019 par Andrew Kim, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for giving us a perfect rating. We are so glad to read that we could exceed your expectations.
We would be more than happy to have you with us soon again!
Sincerely,
Andrew Kim
General Manager
Pan Pacific Hanoi
par un voyageur
Publié le 8 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2019 par Andrew Kim, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you very much for giving us a rating.
We are looking forward to welcoming you soon again to our Pan Pacific Hanoi.
Sincerely,
Andrew Kim
General Manager
Pan Pacific Hanoi
par un voyageur
Publié le 22 avr. 2019 sur Hotels
Séjour d une nuit avant d aller sur la baie d Along. Accueil chaleureux , bon enplacment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2019 par Andrew Kim, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you very much for choosing Pan Pacific Hanoi as your preferred hotel in Hanoi and for taking the time to post the feedback of your wonderful experience with us. It is always rewarding to receive positive feedback!
We look forward to welcoming you back in the not so distant future.
Yours sincerely,
Andrew Kim
General Manager
Pan Pacific Hanoi
par un voyageur de FRANCE
Publié le 20 avr. 2019 sur Expedia
Hôtel très bien équipé calme ,personnel agréable et efficace
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2019 par Andrew Kim, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
We would like to thank you for choosing to stay with Pan Pacific Hanoi during your recent visit to the city and for sharing your appreciation with us.
We would be more than happy to have you with us soon again!
Sincerely,
Andrew Kim
General Manager
Pan Pacific Hanoi
par un voyageur
Publié le 21 févr. 2019 sur Expedia
Roof top bar. La vue de la chambre. Réceptionnistes et voituriers très gentils
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2019 par Andrew, Gestion de l’hôtel
Dear Valued guest,
Thank you very much for choosing Pan Pacific Hanoi as your preferred hotel in Hanoi and for taking the time to share your review. It is always rewarding to receive positive feedback!
We look forward to welcoming you back in the future.
Yours sincerely,
Andrew Kim
General Manager
Pan Pacific Hanoi
par un voyageur de Canada
Publié le 31 janv. 2019 sur Expedia
Superbe établissement bien situé très bonne nourriture super service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2019 par Andrew, Gestion de l’hôtel
Dear Valued guest,
Thank you very much for taking the time to share your review. It is always rewarding to receive positive feedback!
We look forward to welcoming you back in the future.
Yours sincerely,
Andrew Kim
General Manager
Pan Pacific Hanoi
par un voyageur
Publié le 26 mars 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2018 par Marc Emmanuel, Gestion de l’hôtel
Dear Mathias,
Thank you for choosing Pan Pacific Hanoi for your recent stay in the City and for giving us a rating.
We look forward to welcoming you back very soon.
Sincerely,
Marc Emmanuel
General Manager
Pan Pacific Hanoi
Recommandé
pour Événement personnelpar un voyageur
Bonnes prestations
Publié le 19 févr. 2018 sur HotelsBonnes prestations pour cette hôtel. Insonorisation entre chambres et couloir regrettablement inexistant. Petit déjeuné varié avec bon service. Emplacement intéressant depuis l aéroport et à courte distance des premiers sites historiques.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2018 par Marc Emmanuel, Gestion de l’hôtel
Dear Fabrice,
Thank you for choosing Pan Pacific Hanoi for your recent stay and for sharing with us your review. We are happy to see that you loved our breakfast, the services and the location of the hotel. However, regarding your constructive feedback about the sound-proof of the room, we have well noted it for our renovation plan in the future. We hope that your next stay with us will be much better and look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.
Sincerely,
Marc Emmanuel
General Manager
Pan Pacific Hanoi