Note fondée sur 51 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
88 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 déc. 2023 sur Hotels
Sejour désagréable, votre représentant avec qui j ai discuté par mail et WhatsApp a menti sur toute la ligne, image meme sur la plateforme est fausse. Vue la nature des chambres moi j ai pas dormi avec 3 autres collègues. J ai toutes les discussions et mails ,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2023 par HLA, Gestion de l’hôtel
We are sorry for the horrible experience, we are working to address the stated issues and we are looking to resolve them as soon as possible
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
The property is cool, everything else is ok except the swimming which had no water in it and there was no hot water
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par hla, Gestion de l’hôtel
Dear panashe, we are sorry for any inconvinienced caused, we faced a serious electricty problem becsuse our transformer was vandalised which made it imposible for us to maintain the pool. The pool needs constant electricity for it to function, . We glad a new transformer was restored. On hot water issue, we fixed the problem by instaling solar gysers which work when electricty goes. We dearly regret for any inconvinienced caused
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par hla, Gestion de l’hôtel
Dear Pamela, we are very sorry for not meeting your standards as our transformer was stollen which caused alot of power problems even though the situation was resolved now to normal, will look into all our concerns you have raised and rectify them with urgency. we greatly appologise for any inconvinience caused and we thank you for your esteemed support
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par Highlands lodges , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us hope to see you again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par hla, Gestion de l’hôtel
thanks for your support, hope to see you soon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par hla, Gestion de l’hôtel
Thanks for your support, hope to see you once again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par hal, Gestion de l’hôtel
Thanks for your support, hope to see you once again
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2024 par hla, Gestion de l’hôtel
Dear MarkThank you for your support and for being a very wonderful guest, hope to see you again in the near future
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par hls, Gestion de l’hôtel
Dear Jane, we are very sorry from your review we did not reach your expectaions, it would have been nice to hear which areas did upset you so that we should work on them