Note fondée sur 329 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Excellent personnel at the Club Lounge.
Publié le 2 févr. 2022 sur HotelsThe hotel is good for business travel -- and offers all the usual amenities -- What made my stay great was the perfect service provided by Collins and Eisenhower on the club level. Thank you again Gentlemans.
Looking forward to come back very soon to Zimbabwe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2022 par Ike, Gestion de l’hôtel
Dear Mike
It was our pleasure hosting you at Meikles Hotel and thank you for sharing your stay experience with us.
Eisenhower.
Guest Relations Manager
Meikles Hotel
par un voyageur
Très bon hôtel situé en plein centre d'Harare
Publié le 11 août 2019 sur HotelsTrès bon hôtel situé en plein centre d'Harare. L'hôtel est très grand et a un charme d'antan avec certains équipements (ascenseurs) assez anciens mais pleinement fonctionnels !
Le service y est excellent et le personnel est très agréable et souriant, comme partout au Zimbabwe d'ailleurs.
A noter que malgré les problèmes de cash et de coupures de courant dans tout le pays en ce moment, le problème dispose de ses propres générateurs qui font un peu oublier ces problèmes pendant le séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2019 par F. Mukoserah, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us, we look forward to welcoming you back on your next stay.
par un voyageur
Publié le 9 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2019 par F. Mukoserah, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us and sharing your feedback. We hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 22 févr. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2018 sur Hotels
COOL
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2018 par F. Mukoserah, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay at Meikles hotel. We look forward to your next stay with us.
par Hervé de Paris
Séjour juillet 2015
Publié le 4 août 2015 sur HotelsC'est la seconde fois que je descendais au Meikles et c'est un hôtel très agréable que je recommande.Personnel prévenant et sympathique, chambre impeccable et quartier idéal pour les affaires.
Recommandé
pour Couplespar un voyageur de Paris, France
Hôtel Meikles à Harare, Zimbabwe : un des meilleurs hôtels d'Afrique australe
Publié le 9 sept. 2011 sur ExpediaExcellent accueil.
Grand professionnalisme.
Grande qualité du service hôtelier.
Propreté des chambres.
Belle décoration intérieure.
Restaurant et Bar très agréables.
Situé dans le centre de la ville d'Harare, très pratique pour les allers et venues.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
A spa service was included and we were told we could not get our services due to Dignataries being there. Our room had mold in the shower and I had to clean the room when we first got there.
par un voyageur de Alpharetta
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Good service and excellent stuff
par un voyageur
Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
For being the caliber of hotel it is, I was disappointed as there was no hot water in the shower then bathroom could have been cleaner, and the reception area staff were pleasant but somewhat aloof with their service.
I did thoroughly enjoy the restaurant within the hotel and the wait staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Gillian, Gestion de l’hôtel
Dear MARY,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your detailed comments regarding your recent stay. Your insights are crucial for us to improve and enhance our guest experience.We apologize for the issues you encountered with the hot water in the shower and the cleanliness of the bathroom. Please be assured that we are addressing these concerns with our housekeeping and maintenance colleagues to ensure they do not recur.We are glad to hear that you thoroughly enjoyed the restaurant and the service provided by our wait colleagues. Your compliments will be shared with them as recognition of their hard work and dedication.Regarding your feedback about the reception colleagues, we will review this with our team to ensure that all guests receive the warm and attentive service we strive for.Thank you once again for your valuable input. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an improved experience that reflects the high standards we aim to uphold.Warm regards